• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110503740
  • خبرنگار : 50491

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

پیشرفت‌های بی‌شمار نظام تبیین شود/ خانواده‌های شهدا وبال نظام نیستند

پیشرفت‌های بی‌شمار نظام تبیین شود/ خانواده‌های شهدا وبال نظام نیستند

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باید ضمن بیان نقدها و مشکلات موجود، پیشرفت‌های بی‌شمار جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین و تشریح شود.

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری امروز چهارشنبه ۵ بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان در گرگان اظهار کرد: اصحاب رسانه رسالت تبیین گذشته، امروز و فردا را بر عهده دارند، برای تبیین رسالت فردا زبان اصحاب رسانه باید برای بیان نارسایی‌ها باز باشد و مسائل را صادقانه، عینی و شفاف بیان کنند تا جامعه نقص‌های خود را برطرف کند.

وی افزود: اصحاب رسانه باید وضعیت امروز جمهوری اسلامی را با گذشته(قبل از پیروزی انقلاب اسلامی) مقایسه کنند چراکه گاهی اوقات ما موقعیت امروز و دیروز خود را فراموش می‌کنیم و یادمان می‌رود در گذشته در چه وضعیتی قرار داشتیم و امروز در چه نقطه‌ای ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور متذکر شد: کسانی که مدیریت اجتماعی خود را در چیزی جز شکنجه نمی‌دانستند و از خدمت چیزی نمی‌فهمیدند امروز مدعی آزادی و حقوق بشر شدند، اگر به گذشته برگردیم و وضعیت ایران را از گذشتگان بررسی کنیم پیشرفت‌های بی‌شمار جمهوری اسلامی پس از انقلاب بر ما روشن می‌شود.

شکری ادامه داد: مردم در دوران پهلوی با وجود فروش هشت میلیون بشکه نفت در وضعیت نامطلوبی زندگی می کردند، از بدو انقلاب اسلامی اربابان آنها ما را تحریم کردند و امروز با ۸۵ میلیون جمعیت چند فاز از شرایط سخت اعم از هشت سال دوران دفاع مقدس، کودتای نوژه، جنگ‌های درون شهری و تحریم‌های ناجوانمردانه و دیگر توطئه‌های دشمن را پشت سر گذاشته و اگر ما این حوادث را تحلیل و تبییین نکنیم جای دوست و دشمن در کشور تغییر می‌کند.

وی متذکر شد: جلادانی که ۱۷ هزار انسان بی‌گناه را کشتند امروز ادعای دموکراسی و آزادی می‌کنند، در شرایط فعلی نباید از تبیین مسائل غافل شویم البته تبیین به معنای تعریف صرف نیست و باید در کنار بیان ضعف‌ها و مشکلات، پیشرفت‌ها را هم به سمع و نظر مردم رساند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه رسیدگی به مستضعفین، برقراری عدالت اجتماعی و تحقق شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی بوده و باید گسترش یابد، ابراز داشت: باید ضمن بیان نقدها و مشکلات موجود، پیشرفت‌های بی‌شمار جمهوری اسلامی را بیان کنیم.

شکری با تأکید بر اینکه امنیت بستر رشد یک جامعه است و بدون امنیت رشد ایجاد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: کسی که خانواده شهدا را وبال می‌داند باید جنگ تحمیلی را مشروع بداند، اگر کسی جنگ آمریکا با جمهوری اسلامی را مشروع بداند آن وقت به خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم نگاه دیگری پیدا می کند و آنها را وبال می داند.

وی گفت: باید با دید اکرام و احترام به خانواده های شهدا نگاه کنیم امروز ما راحت و در آسایش زندگی می کنیم اما جانبازان و خانواده های شهدا تاوان امنیت ما را می دهند و راحتی و سلامت خود را قربانی ما کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha