• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401112116414
  • منبع : نمایندگی اردبیل

اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کردند

اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کردند

ایسنا/اردبیل اصحاب فرهنگ و هنر با انتشار بیانیه ای آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن اعلام و مردم را به حضور پرشور در این مراسم دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، آمده است؛ اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، بسیج هنرمندان، حوزه هنری، اعضای انجمن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری استان ولایی اردبیل، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، انجمن‌های سینمای جوان، شعر و ادب، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و خوشنویسی استان، کانون های آگهی تبلیغاتی و مراکز انتشاراتی و چاپی استان، خانه مطبوعات استان، موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری استان؛ همگام و همراه با مردم شهیدپرور ایران اسلام و اهالی انقلابی استان اردبیل در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن، عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به این نظام الهی و ارزش های آن به نمایش می‌گذارند.

در این بیانیه آمده است: با شادباش و تبریک چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی ایران، یوم الله ٢٢بهمن، یادآور رشادت‌ها و پایمردی های ملت بزرگی است که با دست‌های خالی اما با ایمانی راسخ و مستحکم با وحدت و همدلی و با پشتیبانی از رهبری آگاه و نستوه، پای در راهی پر فراز و نشیب گذاشته و تا آخرین نفس های خویش از آرمان های خود دفاع کردند.

اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل در این بیانیه تصریح کردند: امروز بر همه ما و ملت‌های بیدار و آگاه واجب است که با تأسی از فرامین رهبری هوشمند و آگاه به زمانه به نیات پلید دشمن پی‌برده و با وحدت و یکپارچگی آتش افروزی‌های دولت‌های استکباری و تکفیری را که باعث برهم زدن نظم و امنیت و اغتشاشات اخیر در کشور شده بود، خاموش کرده و با توان و همت همه جانبه از تمامی مردم آزاده جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین، موج حرکت اسلامی را که رو به پیش می باشد، توفنده تر از گذشته حمایت کنیم.

در این بیانیه آمده است: ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه، افق روشن خویش را در مقابل جهانیان قرار داده و با حفظ وحدت و یکدلی، اهداف و آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) را تعقیب خواهد نمود.

اصحاب فرهنگ و هنر، جامعه مطبوعاتی، اعضای انجمن ها و مراکز فرهنگی و هنری استان ولایی اردبیل همچون سال های پر شکوه دوران انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبری و با حفظ وحدت و یگانگی با شرکت در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و شهدای بزرگ تاریخ عزیزمان تجدید پیمان خواهد کرد و از دست آوردهای نظام اسلامی پاسداری خواهند کرد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha