• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401112116496
  • خبرنگار : 50167

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

سخنان مسئولان متواضعانه و واقع‌بینانه باشد

 سخنان مسئولان متواضعانه و واقع‌بینانه باشد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری در عفو اخیر خود جهاد تبیین را مدنظر قرار دادند که بازتاب بسیار خوب و پیامی برای جهانیان داشت.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۲۱ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در فتنه امسال، گمان می‌کرد حساب شده عمل کرده است اما به دلیل حضور مردم همیشه در صحنه و عنایت پروردگار به نتیجه دلخواه خود نرسید؛ گفتنی است عنایت پروردگار زمانی شامل ما می‌شود که حرکتی کرده و گامی برداریم.

وی با بیان اینکه باید با تلاش و کوشش مستمر و هدفمند در راستای تحقق اهداف و آرمان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌ برداریم، افزود: امسال باید همه برای نشان دادن اقتدار ملی در راهپیمایی حضور داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به لزوم متفاوت بودن ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری و لزوم شرکت آحاد مردم در راهپیمایی امسال، تصریح کرد: مردم امروز با مردم دیروز بسیار متفاوت هستند؛ قبل از انقلاب اسلامی آنان مدیران ارشد را در میان خود نمی‌دیدند زیرا آنان در راس نشسته بودند و وظیفه خود را فرمانروایی و امت را رعیت می‌دانستند و حق مالکیت برای حکام بود اما امروز این‌طور نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در عفو اخیر، جهاد تبیین را مدنظر قرار دادند و بیانات قاطع و واضح و روشنی را ارائه داده‌اند، گفت: مردم ولی‌نعمت و ارباب و حاکم ما هستند و حقوقی که مسئولان می‌گیرند از حق و مال مردم یعنی بیت‌المال است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه قضاوت تاریخ، اثرگذارترین قضاوت است، خاطرنشان کرد: باید سخنان مسئولان متواضعانه و واقع‌بینانه باشد؛ مردم نیز کمبودها و مشکلات موجود را می‌بینند و درک خواهند کرد و مسئولان نباید با تلخ صحبت کردن مردم ناراحت شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha