• پنجشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120402747
  • خبرنگار : 50039

شهردار گنبدکاووس خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزش تربیت فرزند در گنبدکاووس

برگزاری کارگاه‌های آموزش تربیت فرزند در گنبدکاووس
عکس تزئینی

ایسنا/گلستان شهردار گنبدکاووس از برگزاری کلاس‌های آموزشی اصول تربیت فرزندان در این شهر خبر داد و گفت: این دوره‌ها با حضور اساتید دانشگاه‌های سطح شهر به صورت رایگان برگزار می‌شود.

سید علی‌اصغر موسوی صبح امروز پنج شنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کارگاه آموزشی "تربیت فرزند" ویژه والدین در گنبدکاووس برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره تربیتی با حضور اساتید دانشگاه‌های سطح شهر به صورت رایگان ویژه والدین برگزار می‌شود.

شهردار گنبدکاووس با تأکید بر اینکه سلسله کارگاه‌های آموزشی رایگان آموزشی والدین با محوریت "هر آنچه والدین در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان باید بدانند" برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای این کارگاه‌ها سرفصل‌های چون فرزند پروری، بررسی اختلالات و مسائل رفتاری کودک و نوجوان، ارتباط مؤثر رسانه و فضای مجازی، مهارت‌های زندگی و دیگر عناوین مدنظر قرار گرفته است.

وی زمان و محل برگزاری این کارگاه‌ها را روزهای دوشنبه هر هفته در مدارس سطح شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۱ بالغ بر چهار مورد همایش با موضوعات مختلف برگزار کرده است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و پیش‌بینی شده کارگاه‌ها با موضوعات جدید نیز مورد استقبال واقع شود.

موسوی به تنی چند از اساتید دانشگاه‌های مختلف که به عنوان مدرس برای برگزاری این دوره‌ها با شهرداری همکاری می کنند، اشاره کرد و ادامه داد: همه این افراد از اساتید سرشناس استان گلستان هستند که به عنوان سخنران در این همایش‌ها و کارگاه‌ها حضور یافته و سرفصل‌های مدنظر را تشریح کردند.

وی برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، اصول تربیتی فرزندان و ازدواج را از موضوعاتی عنوان کرد که تاکنون در گنبدکاووس برگزار شده است، تصریح کرد: چندین دوره هم از کلاس‌های آموزش شهروندان در محلات سطح شهر از جمله سیدآباد و کوی ولیعصر (عج) برگزار شده که جمع کثیری از شهروندان در این دوره ها شرکت کردند.

این مقام مسئول از برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری اینگونه دوره‌ها در سال جدید شمسی خبر داد و اضافه کرد: قطعاً دوره‌های مذکور می‌توانند زمینه ساز آگاهی بخشی در جامعه باشند و شهرداری گنبدکاووس و اعضای شورای اسلامی شهر با همه توان از دست‌اندرکاران برگزاری حمایت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha