• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401120805800
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان خبر داد

اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده

اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده خبر داد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: عملیات اجرایی این مرکز با مطالعات دقیق در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و ساختمان دو طبقه ای با زیربنای پنج هزار و ۴۰۰ متر امسال در انتهای پارک مهرورزی یاسوج شروع شد.

وی اظهارکرد: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به این مرکز اختصاص داده شد که پنج میلیارد تومان از این میزان از محل متمم سفر رئیس جمهور به استان، پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل متمم سفر رئیس جمهور و اعتبارات ملی تخصیص یافت، خاطرنشان کرد: از پنج میلیارد تومان اعتبارات استانی تاکنون دو میلیارد تومان اعتبار به این مرکز فرهنگی تخصیص یافت.

آسمند تصریح کرد: بیش از هشت هزار مترمکعب خاکبرداری و دو هزار و ۸۵۳ متر مکعب لاشه چینی تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار در سفر ردوم رئیس جمهور به استان، فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده به اتمام می رسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با وجود پیگیری‌ها صورت گرفته تاکنون اعتبارات اختصاص یافته از سوی شهرداری یاسوج صفر بوده و هیچ اعتباری در این زمینه در نظر نگرفته است این در حالی است که در سایر استانها شهرداری مرکز استان کمک های خوبی به این مرکز کرده اند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha