• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401120805932
  • خبرنگار : 50532

شهردار آستارا عنوان کرد

تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری آستارا برای پرداخت بدهی عوارض

تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری آستارا برای پرداخت بدهی عوارض

ایسنا/گیلان شهردار آستارا از اجرای طرح تشویقی اعمال ۲۵ درصد تخفیف در پرداخت عوارض و بدهی مودیان خبر داد و گفت: مبلغ بدهی قطعا قابل افزایش بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قیمت و تعرفه جدید مواجه خواهند شد.

میثم الوان پور امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری آستارا با تاکید بر اینکه بدهکاران شهرداری آستارا مشمول جریمه خواهند شد، اظهار کرد: پرداخت نقدی مودیان به شهرداری آستارا مشمول تخفیف می شود و این اقدام در راستای تشویق مودیان صورت می‌گیرد و نوعی جایزه خوش حسابی به مودیان در قبال پرداخت نقدی بدهی‌ خود به شهرداری است.

وی با بیان اینکه افرادی که در حوزه ساخت و ساز و همچنین در پرونده های مربوط به ماده ۱۰۰ به شهرداری آستارا بدهی دارند، هرچه سریع تر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، افزود: اگر افراد بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند، مبلغ بدهی قطعا قابل افزایش بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قیمت و تعرفه جدید مواجه خواهند شد.

الوان پور با اشاره به افزایش قیمت عوارض و موارد مربوط به ساخت و ساز مرتبط با شهرداری در سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: افرادی که از تخفیف استفاده نکرده اند سریعا اقدام کنند، زیرا در صورت عدم اقدام مودیان، پرونده‌های نیمه تمام در شهرداری آستارا، مشمول افزایش قیمت خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مجموع پرونده‌های های بدهکاران به شهرداری آستارا توسط واحدهای مختلف ذیربط شهرداری شناسایی و به مالکان بدهکار اخطارهای لازم داده شود، افزود: شهرداری آستارا به استناد مجوز شورای اسلامی شهر به آن دسته از متقاضیانی که تا پایان اسفند ماه نسبت به عوارض شهرداری اقدام کنند به شرط پرداخت نقدی ۲۵ درصد بخشودگی خواهد کرد.

شهردار آستارا تصریح کرد: بدهی معوقه افراد به شهرداری نیز به شرط عدم استفاده از تخفیف و یا بخشودگی در سال های قبل به صورت تسویه حساب کامل نیز شامل خواهد شد.

الوان پور با بیان اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری بردارد، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری و تسریع در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری می شود.

وی از آسفالت معابر شهری آستارا خبر داد و گفت: آسفالت و همچنین لکه گیری معابر و کوچه های شهری آستارا آغاز شده است و در صورت شرایط جوی مناسب به صورت کلی همراه با رنگ آمیزی جداول شهری اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha