• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120906697
  • خبرنگار : 50491

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس:

میتاپس تخصصی تقریب در گلستان برگزار شد/ آشنایی دانشجویان با کارکردهای عملی تقریب

میتاپس تخصصی تقریب در گلستان برگزار شد/ آشنایی دانشجویان با کارکردهای عملی تقریب

ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس از برگزاری نخستین میتاپس تخصصی تقریب در استان گلستان خبر داد.

نخستین میتاپس تخصصی تقریب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و جمعی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی مذاهب در این شهرستان برگزار شد.

در راستای برگزاری این میتاپس تخصصی تعدادی از دانشجویان مقطع کارشناسی فقه و حقوق حنفی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس امروز دوشنبه ۸ اسفند به همراه سرپرست دانشگاه مذاهب شعبه گنبدکاووس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و همچنین معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیدار و گفتگو کرده و نقطه نظرات خود را در خصوص دانشگاه و رسالت آن بیان کردند.

میتاپس تخصصی تقریب در گلستان برگزار شد/ آشنایی دانشجویان با کارکردهای عملی تقریب

سرپرست دانشگاه مذاهب شعبه گنبدکاووس در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار محترم و همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس ارائه کردند.

دکتر «حسن بیارجمندی» بر لزوم اهمیت ترویج علمی و عملی فرهنگ و تفکر تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد و افزود: با توجه به ماهیت فرهنگی و علمی تقریب بین مذاهب اسلامی برگزاری چنین نشست‌ها و دورهمی‌های صمیمی به تحقق این مهم کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: چنین نشست‌ها و دورهمی‌های صمیمی و دوستانه(میتاپس) که با حضور مدیران عالی فرمانداری و دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی و دانشجویان برگزار شد در ترویج فعالیت‌های فرهنگی و علمی، به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزش‌آفرین و مؤثر تقریبی، تبیین کارکردهای عملی تقریب در عرصه‌های مدیریت اجرایی و آشنایی دانشجویان با آثار و نتایج آن اثرگذار خواهد بود.

میتاپس تخصصی تقریب در گلستان برگزار شد/ آشنایی دانشجویان با کارکردهای عملی تقریب

سرپرست دانشگاه مذاهب شعبه گنبدکاووس در ادامه گزارشی کوتاه به برخی از اقدامات ترویجی علمی و عملی طی دو سال گذشته ارائه کرد و توضیح داد: حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره دانشجویان با مدیران دولت مردمی، آشنایی با کارکردهای تقریب و وحدت اسلامی و آشنا کردن دانشجویان با کارکردهای عملی تقریب از جمله برنامه‌های شاخص دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس طی دو سال اخیر بوده است.

بیارجمندی در پایان بر لزوم بسط و گسترش این مدل و الگوی عملی(میتاپس تخصصی) در استان گلستان و ارائه آن به‌عنوان یک الگو کشوری تأکید کرد.

میتاپس تخصصی تقریب در گلستان برگزار شد/ آشنایی دانشجویان با کارکردهای عملی تقریب

«مهدی دهرویه»، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این نشست ضمن بیان اهمیت و نقش دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی و مسؤلیت خطیر آن در ترویج فرهنگ و تفکر تقریب بین مذاهب اسلامی، به سؤالات دانشجویان حاضر در این میتاپس تخصصی پاسخ داد.

در پایان این میتاپس، فرماندار ویژه گنبدکاووس از نفرات ممتاز دانشجویان کارشناسی فقه و حقوق حنفی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha