• جمعه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121208468
  • خبرنگار : 50491

جوان، پرچمدار پیشرفت؛

ارائه خدمات رایگان مشاوره به‌مناسبت هفته جوان در گلستان

ارائه خدمات رایگان مشاوره به‌مناسبت هفته جوان در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از ارائه خدمات رایگان مشاوره به‌مناسبت هفته جوان در استان گلستان خبر داد.

قاسم برزمینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی به‌مناسبتی هفته جوان در استان گلستان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: هفته جوان از ۱۱ اسفند در استان آغاز شده و تا  ۱۷ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی شعار محوری هفته جوان امسال را «جوان پرچمدار پیشرفت ایران» برشمرد و افزود: در هفته جوان امسال جشن‌های متعددی در سطح استان گلستان برگزار شده و جوانان برتر استان تجلیل می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از ارائه خدمات اجتماعی رایگان در هفته جوان در گلستان خبر داد و تصریح کرد: سینما و استخر رایگان و همچنین حمل‌ونقل درون شهری رایگان در گرگان از جمله این برنامه‌ها است. از دیگر برنامه‌های ما در هفته جوان ارائه خدمات  رایگان مشاوره برای جوانان است.

برزمینی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰ هزار جوان ۱۸ تا ۳۵ سال در گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان به‌درستی استفاده کنیم، امروزه در کنار موضوعاتی اعم از اشتغال، مسکن و ازدواج مسائل و آسیب‌های اجتماعی دیگر سلامت روان جوانان را تهدید می‌کند که مراکز مشاوره تا حدودی برای جوانان راهگشا و کمک‌کننده است.

وی بر ضرورت اهمیت رصد و پرداخت به آسیب‌های حوزه جوانان تاکید کرد و متذکر شد: جوانان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و خوشبختانه دولت مردمی به دنبال رفع مشکلات و دغدغه‌های جوانان است تا شاهد شکوفایی استعداد جوانان این مرزوبوم و ایجاد شادابی و نشاط در این قشر مهم و تاثیرگذار باشیم.

به گزارش ایسنا، لیست مراکز مشاوره رایگان ویژه هفته جوان در گلستان به شرح ذیل است؛

ارائه خدمات رایگان مشاوره به‌مناسبت هفته جوان در گلستان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha