• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401121410125
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

۷۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته و ۶۰۰ هیات ورزشی در لرستان فعالیت می‌کنند

۷۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته و ۶۰۰ هیات ورزشی در لرستان فعالیت می‌کنند

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید بر لزوم اهمیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان به جایگاه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: خانه‌های جوان در سطح استان بیش از این پویاتر خواهند شد.

سید آرش قیاسیان در نشست با پرسنل اداره کل ورزش و جوانان لرستان که امروز ۱۴ اسفندماه به مناسبت هفته جوان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان، اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف ذیل حوزه ورزش و جوانان استان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: به‌عنوان متولیان ورزش و جوانان وظیفه خطیری در ارتباط تا با جوانان به‌عنوان یک قشر خاص که آینده‌سازان کشور هستند بر عهده داریم.

قیاسیان خاطرنشان ‌کرد: در طی روزهای اخیر مدال‌ها و دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش داشته‌ایم‌ که این موفقیت‌ها بدون شک مرهون حضور فعال و هماهنگی و همکاری مستمر پرسنل بوده و امیدواریم در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر در این زمینه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به نقش موفق و پویای جوانان در ورزش استان از فعالیت ۷۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان خبر داد و گفت: همچنین ۶۰۰ هیات ورزشی فعال نیز در استان وجود دارد.

وی به حضور فعال جوانان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش و جوانان استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: سمن‌های حوزه جوانان و البته دبیران آن‌ها خود به‌عنوان یک مدیر و به‌صورت بین بخشی توازنی بین دولت و جوانان در استان ایجاد کرده‌اند.

قیاسیان با تأکید بر لزوم الگوسازی برای جوانان، خاطرنشان کرد: حضرت علی‌اکبر نمونه بارزی برای الگوسازی جوانان پاک، متقی و متدین است کما اینکه در جنگ تحمیلی نیز رشادت‌های شهید حسین فهمیده‌ها که الگویشان حضرت علی‌اکبر (ع) بود باعث شد تا ایران عزیز در برابر استکباری که با تهاجم به کشور قصد گرفتن هویت اسلامی ما را داشت مقاومت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان دستاوردهای مقاومت در برابر استکبار جهانی و دشمنان را حاصل فطرت انسانی و تربیت اسلامی _ ایرانی جوانان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این رشادت‌های جوانان و شهدا باعث شد تا دشمن عقب‌نشینی کند.

با بیان اینکه برنامه‌های خوب و متنوعی توسط معاونت جوانان اداره کل در قالب‌های مختلف ‌و رویدادهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... در حال انجام است، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد فراگیر شدن این برنامه‌های متنوع در تمام استان نیز هستیم.

قیاسیان با تأکید براینکه باید به مطالبات جوانان به‌صورت ویژه‌ای نگاه کرد، خاطرنشان کرد: جایگاه ستاد ساماندهی امور جوانان باید برای دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود تا ادارات همکاری لازم را در اجرای کیفی برنامه‌های حوزه جوانان داشته باشند؛ همچنین خانه‌های جوان در سطح استان باید بیش از این پویا شده و نسبت به واگذاری خانه‌های جوان تمهیدات لازم نیز اندیشیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha