• جمعه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401121913587
  • خبرنگار : 50228

با انتقاد از داوری بازی آستارا و استقلال خوزستان؛

بنگر: این پنالتی حلال خانواده داور! / لیگ برتر نمی‌بینم

بنگر: این پنالتی حلال خانواده داور! / لیگ برتر نمی‌بینم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در واکنش به داوری بازی تیمش برابر استقلال خوزستان، گفت: ۲۲ سال در این فوتبال بودم و چنین مسائلی خنده‌دار است و انشاءالله این پنالتی حلال خانواده داور باشد.

به گزارش ایسنا، محسن بنگر پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ یک کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به تیم استقلال خوزستان بابت این برد تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشد. استقلال خوزستان تیم خوبی است.

وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم در نیمه اول تیم خوبی بودیم و با وجود اینکه یک هفته است شهرداری آستارا را تحویل گرفته‌ام و با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما در نیمه اول پایاپای بازی کردیم ولی در نیمه دوم استقلال خوزستان از ما بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: نمی‌خواهم عادت کنم در خصوص داوری صحبت کنم اما همین که ما توپ را می‌گرفتیم داور توپ را به سمت استقلال خوزستان برمی‌گرداند. باز هم می‌گویم استقلال خوزستان بار فنی خیلی خوبی دارد و از فوتبالیست‌های بسیار خوبی بهره‌مند است اما ۱۴ به ۱۱ نمی‌توان بازی کرد. داور تا دقیقه ۹۵ صبر کرد و بعد در نهایت یک پنالتی به سود استقلال خوزستان گرفت و این واقعاً خنده‌دار است. ۲۲ سال در این فوتبال بودم و چنین مسائلی خنده‌دار است. انشاءالله این پنالتی حلال خانواده داور باشد.

وی افزود: هفته گذشته که تیم را تحویل گرفتم و این هفته با دو تیم مدعی بازی داشتیم و همین که توانسته‌ایم پایاپای باشیم بسیار خوب است. در ادامه دو بازی متوالی در خانه داریم و می‌توانیم برای بقا بجنگیم و حتماً در خانه بهتر خواهیم جنگید.

بنگر درباره تقابل بازی فردا سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی باشد و آن قدر که درگیر شهرداری آستارا هستم، لیگ برتر را نمی‌بینم. پرسپولیس و سپاهان همیشه بازی‌هایشان معروف به دربی‌های فوتبال ایران بوده است. زمانی که ما بودیم همیشه این بازی‌ها خوب می‌شد و امیدوارم فردا هم بازی خوبی را ببینیم. من هم سپاهان را دوست دارم و هم پرسپولیس را که طرفدار آن هستم. انشاءالله تیمی که حقش برد است، سه امتیاز را از آن خود کند. همچنین در لیگ برتر مثل لیگ یک نیست که داور هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و مطمئناً حق به حقدار می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha