• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401122114602
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

تخصیص اعتبار به خانوارها برای تکمیل پروژه مسکن کریمان اردستان

تخصیص اعتبار به خانوارها برای تکمیل پروژه مسکن کریمان اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با تلاش مجمع خیران مسکن‌ساز شهرستان اردستان برای هر واحد از پروژه مسکن کریمان مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شد تا روند پیشرفت پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ۶۰۰ متقاضی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد جهت پروژه‌ اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که تعداد ۱۳۲ واحد آن در حال ساخت است و تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در تلاش هستیم تا پس از الحاق زمین برای شهرهای شهرستان به همه متقاضیان زمین اختصاص یابد.

وی درباره زمین‌های الحاقی در شهر زواره جهت ساخت طرح‌های مسکن این شهر، گفت: برای شهر زواره حدود ۲۲ هکتار پیش بینی شده است که برای جانمایی آن با مدیریت شهری زواره دچار اختلافاتی شدیم ولی همچنان بر مکان مورد نظر سازمان راه و شهرسازی که به نفع شهر و مردم خواهد بود پافشاری می‌کنیم که امیدواریم تا پایان سال پروانه ساخت مسکن کریمان در شهر زواره صادر شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: الحاق ۴۷ هکتار زمین در شهرهای اردستان و مهاباد به تصویب کارگروه زیربنایی رسیده است و باید برای تأیید و واگذاری زمین شورای مسکن و شهرسازی استان آن را تأیید کند.

احمدی طباء در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن کریمان در اردستان گفت: مسکن کریمان اردستان در مرحله سفت‌کاری است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ولی پیمانکار این پروژه نسبت به قرارداد خود مقداری عقب است.

وی با بیان اینکه مجمع خیران مسکن‌ساز شهرستان جلسات و دیدارهایی را با برخی خیران انجام داده است تا بتواند مبالغی بلاعوض را برای مجتمع ۲۲۰ واحدی مسکن کریمان اردستان بگیرد، گفت: با تلاش مجمع خیران مسکن‌ساز شهرستان اردستان برای هر واحد از پروژه مسکن کریمان مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شد تا روند پیشرفت پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار اردستان اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته بسیج سازندگی بیش از ۹۰۰ تن سیمان به پروژه مسکن کریمان و حدود ۲۰ هزار متر سنگ برای نمای ساختمان با پیگیری کمیته امداد شهرستان به پروژه‌های مسکن اختصاص داده است. تلاش خواهیم کرد تورم و وضعیت اقتصادی کشور بر پیشرفت و تکمیل پروژه‌های مسکن شهرستان کمتر تأثیر بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha