• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401122114844
  • خبرنگار : 50300

کسب ۸ مقام برتر مسابقات نادکاپ توسط دانش‌آموزان خوزستانی

کسب ۸ مقام برتر مسابقات نادکاپ توسط دانش‌آموزان خوزستانی
عکس تزئینی است.

ایسنا/خوزستان نماینده مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف در خوزستان از کسب هشت مقام برتر توسط دانش‌آموزان خوزستانی در بیست و ششمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه شریف ( نادکاپ) خبر داد.

رضا مرید سادات در این خصوص اظهار کرد: این مسابقات در روز ۱۹ اسفندماه با حضور یک هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌ مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری پارک علم و فناوری خوزستان گفت: ۳۹ دانش‌آموز از چهار شهرستان اهواز، ماهشهر، بهبهان و آبادان در این مسابقات شرکت کردند و هشت نفر توانست مقام برتر را کسب کنند.

نماینده مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف در خوزستان ادامه داد: در این مسابقات امیر علی مهدی‌زاده مقام سوم در لیگ ربات‌های حل ماز (ماز هوشمند)، امیر رضا حسینی مقام دوم در لیگ ربات‌های حل ماز (ماز هوشمند)، حسن خدری میرقائدی مقام دوم در لیگ ربات‌های تعقیب و گریز، کسرا معصوم‌زاده مقام چهارم در لیگ ربات‌های آتش‌نشان منوآل، محمدمهدی مقصودی‌فر مقام اول در لیگ ربات‌های رالی (هوشمند)، کسرا برون مقام دوم در لیگ ربات‌های رالی (هوشمند)، آریا محمدی مقام دوم ربات‌های آتش‌نشان منوآل و رضا چرامی مقام اول ربات‌های آتش‌نشان منوآل را کسب کردند.

وی گفت: مسابقات رباتیک دانش‌آموزی، در سراسر دنیا هر ساله با رویکرد ارتقای سطح فرهنگ تلاش‌گری، علم‌آموزی و هدایت فکری کودکان و نوجوانان به سوی فعالیت‌های فناورانه و پروژه محور، در راستای تکمیل زنجیره مهارت و خلاقیت رده‌های سنی دانش‌آموزی برگزار می‌شود. از دیگر اهداف این رویدادها رشد خلاقیت، ارتقای اعتماد به نفس، خودشناسی و انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی دانشگاهی است که با کمک این مسابقات و لیگ‌های تعریف شده متناسب با سن افراد، گام به گام شاهد توسعه توانمندی‌های فنی و ریاضی، افزایش قدرت حل مسئله و مدیریت چالش‌ها و استرس‌های درونی و بیرونی‌ خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha