• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401122216124
  • خبرنگار : 50175

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خبر داد:

بهره‌مندی اعضای تعاونی لرستان از مزایای صندوق بیمه روستایان

بهره‌مندی اعضای تعاونی لرستان از مزایای صندوق بیمه روستایان

ایسنا/لرستان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان گفت: تمام اعضای تعاونی استان می توانند از مزایای این صندوق بهره مند شوند.

محمدرضا عسکریان در جشنواره تجلیل از تعاونی های لرستان که امروز ۲۲ اسفندماه در سالن جلسات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزار شد به خدمت صندوق بیمه اجتماعی عشایر به مردم و روستاییان استان اشاره کرد و افزود: تمامی اعضای شرکتهای تعاونی استان می توانند از مزایا و خدمات این صندوق در مراحل بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری ناشی از فوت بهرمند شوند.

وی با اشاره به تفاهم نامه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت مردمی و اجتماعی و فرهنگی بخش تعاون در توسعه، تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی برای برخورداری قشر عزیز و پر تلاش کشور، استفاده از خدمات، مزایا و حمایت های بلند مدت صندوق در چارچوب ضوابط و مقررات برای بخش تعاون کشور و استفاده از ظرفیت معاونت تعاون برای گسترش پوشش بیمه ای صندوق در جامعه هدف انعقاد پیدا کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان خاطر نشان کرد: امید است که با امضاء این تفاهم نامه، گام مؤثری برای جذب و زیر پوشش قرار دادن جامعه هدف و قشر مولد جامعه و حرکت در مسیر محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی برداشته شود.

عسکریان اضافه کرد: همچنین طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرایط دریافت تسهیلات بین مستمری بگیران در کشور و این صندوق در استان فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان جهت دریافت این تسهیلات نیاز به معرفی ضامن ندارند و همچنین الزامی نیز برای مراجعه حضوری نخواهند داشت.

مدیر صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان ادادمه داد: کشاورزان، روستائیان و عشایر جهت دریافت خدمات صندوق بیمه اجتماعی می‌توانند پس از ابلاغ در سطح استان به کارگزاری‌های منتخب که در بخش‌ها و روستاها نیز حضور دارند، مراجعه کنند.

عسکریان اظهار کرد: دولت جهت حمایت از کشاورزان، روستائیان و عشایر دو سوم حق بیمه آن‌ها را پرداخت می‌کند و تمام خدمات بیمه‌ای نیز به متقاضیان و افراد تحت حمایت این بیمه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی و همکاری شرکتهای تعاونی استان تلاش شود تا مردم استان از مزایا و خدمات این صندوق بهرمند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha