• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401122316627
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل اطلاعات لرستان: 

هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و حذف معنویت و ارزش‌ها از کشور است

هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و حذف معنویت و ارزش‌ها از کشور است

ایسنا/لرستان مدیرکل اطلاعات لرستان گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و حذف معنویت و ارزش‌ها از کشور است.

وی در جلسه شورای اداری ازنا که امروز ۲۳ اسفندماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به ابعاد فتنه اخیر هدف دشمن را ناامید کردن مردم از نظام و حذف معنویت و ارزش‌ها از کشور دانست و اظهار کرد: دشمن با بهانه‌های مختلف به‌دنبال موج سواری و ناامید کردن مردم نسبت به خدمات و برنامه‌های نظام اسلامی بود و به صورت گسترده جنگ ترکیبی را در کشور دنبال کرد.

این مسئول هوشیاری و بصیرت مردم را در مقابله با اغتشاشگران مثال زدنی ارزیابی کرد و محبت مردم به ولایت را رمز موفقیت و پیروزی‌ها دانست و پروژه چند ماهه دشمن برای ناامید سازی، کشته سازی و بی‌ثبات کردن جامعه را شکست خورده عنوان کرد و از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با تأسی از مکتب ناب شهید سردار سلیمانی ضمن کار مضاعف برای حل مشکلات کشور و مردم به صورت جهادی تلاش کنند.

مدیرکل اطلاعات لرستان هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را راهگشای گره‌های کور کشور دانست و یکی از الزامات ولایتمداری را تبعیت محض از مکتب امامین انقلاب عنوان کرد و گفت: بی‌تردید امامین انقلاب راه درست رسیدن به قله‌های معنویت،  عزت و اقتدار کشور را به ما نشان داده‌اند و ما باید با تبعیت از منویات و رهنمودهای این بزرگواران همانند شهید سلیمانی ذوب در ولایت باشیم و به این آرمان اعتقاد قلبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی  حجت خدا بر ملت ایران بود و شخصیت بی‌نظیر این شهید بزرگوار می‌تواند الگوی مناسبی برای همه آحاد جامعه باشد و ما باید با پیروی از راه این شهید در سرنوشت کشور نقش موثری داشته باشیم.

فاتحی فرماندار شهرستان ازنا با جمعبندی جلسه از عملکرد جهادی و مسئولانه دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استان لرستان تقدیر و اظهار کرد:  امنیت و آرامش کشور را مرهون تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و برای موفقیت مجموعه عظیم وزارت اطلاعات آرزوی موفقیت کرد.  

وی با ارائه گزارشی از خدمات دولت در یکسال گذشته، افزود: در دولت سیزدهم سرعت توسعه و پیشرفت در همه جای کشور چندبرابر شده و نمونه آن اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی بوده که به همت رئیس جمهور این رویکرد در بدنه نظام اداری نیز حاکم‌شده است.

فرماندار ازنا از اتمام پروژه محور ازنا به اراک تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: با اهتمامی که مدیریت استان دارد و با پیگیری‌های انجام شده بتوانیم در سال آینده شاهد اتمام این چهاربانده مهم در حوزه استان لرستان باشیم.

فاتحی با اشاره به ناکامی‌های متعدد دشمنان در فتنه‌های چهل سال گذشته، تلاش آنها را به دلیل عنایات خاص حضرت ولیعصر(عج) به کشور و نظام اسلامی از پیش شکست خورده دانست و بر لزوم کار بی‌وقفه و تلاش مسئولان در تولید رضایتمندی تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha