• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401122316802
  • خبرنگار : 30147

قطعی نامشخص ۴ ساعته تمامی خطوط ارتباطی بخش سرولایت

قطعی نامشخص ۴ ساعته تمامی خطوط ارتباطی بخش سرولایت

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: به رغم اینکه بیش از ۴ ساعت تمامی خطوط ارتباطی بخش سرولایت قطع بوده اما هنوز علت آن را اعلام نکرده‌اند.

باقر صدیقی در گفت و گو با ایسنا با اعلام خبر قطعی چند ساعته خطوط ارتباطی ثابت و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در سطح این بخش کم برخوردار، اظهار کرد: قطعی خطوط ارتباطی از ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۲۳ اسفندماه تا ساعت ۱۴.۳۰ ادامه داشت.

 وی عنوان کرد: به دلیل قطعی تمامی خطوط ارتباطی نظام ارتباطی اداری و بانکی و پاسخگویی به مراجعان دچار اختلال گردید و عملاً موجب نگرانی و اختلال در خدمات اداری و بانکی شد.

بخشدار سرولایت با اعلام اینکه ۴ ساعت امکان برقراری هیچ گونه تماسی نبود، گفت: اختلال و قطعی چند ساعته خطوط ارتباطی در چکنه و دیگر نقاط سرولایت باعث نگرانی و اعتراض مردم شد.

صدیقی افزود: حتی امکان ارتباط‌گیری از طریق تلفن‌های اضطراری و سه شماره‌ای نظیر ۱۱۰ و ۱۱۵ نیز مقدور نبود و شهروندان چکنه‌ای و پرسنل اداری و... به صورت کامل امکان ارتباطی مخابراتی نداشتند.

رئیس ستاد بحران بخش سرولایت خاطرنشان کرد: هرچند با حضور در مقر فرماندهی انتظامی بخش برای استفاده از بیسیم به عنوان تنها مسیر ارتباطی پیگیر دلایل این مشکل شدیم، اما پاسخی قطعی دریافت نشد و ارتباط‌گیری در قالب اطلاع‌رسانی بود.

وی با اشاره به وقوع ۴ زلزله پیاپی دو روز گذشته در چکنه که در نوع خود بی‌سابقه بود، اظهار کرد: وقوع بلایای طبیعی و حوادثی نظیر سیل، زلزله و... در این منطقه سابقه داشته به طوری که در دو روز گذشته ۴ زلزله پیاپی در فاصله یک ساعت زمانی را داشتیم که با توجه به این گونه موارد و شرایط خاص منطقه، بروز چنین مسائلی آشفتگی روانی مردم منطقه را در بر دارد.

صدیقی از مسئولان مرتبط خواست توجه به زیرساخت‌های منطقه سرولایت را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha