• چهارشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402010903628
  • خبرنگار : 50126

بازرس کل استان خبر داد:

محکومیت ۲۴۵ نفر کارمند و یا مدیر به مجازات های تنبیهی اداری یا انضباطی

محکومیت ۲۴۵ نفر کارمند و یا مدیر به مجازات های تنبیهی اداری یا انضباطی

ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: ۲۴۵ نفر کارمند و یا مدیر به مجازات های تنبیهی اداری یا انضباطی محکوم شده اند و دریافت قرار جلب دادرسی ۳۲ نفر و رای محکومیت کیفری بدوی ۱۰ نفر و محکومیت کیفری قطعی ۶ نفر  از نتایج بازرسی‌ها بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی بازرسی استان ایلام، "مهدی اصلانی‌کرچی" در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تشکر از ارشادات و دعای  نماینده  ولی فقیه در امر مبارزه با فساد و تخلفات اداری اظهار کرد: اثربخشی بازرسی استان در   اصلاح صورت وضعیت های پبمانکاری، تسریع و تسهیل در تکمیل و راه اندازی پروزه های نیمه تمام و رفع موانع واحدهای تولیدی مشهود است.

وی به  برخورد قاطع با فساد و تخلفات باراخذ آمار بالای ۹۰ درصدی محکومیت متهمان اشاره کرد و گفت:  ۲۴۵ نفر کارمند و یا مدیر به مجازات های تنبیهی اداری یا انضباطی محکوم شده اند و دریافت قرار جلب دادرسی ۳۲ نفر و رای محکومیت کیفری بدوی ۱۰ نفر و محکومیت کیفری قطعی ۶ نفر  از نتایج بازرسی‌ها بوده است.

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر "کریمی‌تبار"  ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار اظهار کرد: نقش بازرسی کل استان، نقش تاثیرگذار است و یک مقطعی در سال های قبل، بود و نبود آن فرقی نداشت و عملکرد بازرسی کل استان در دوره مدیریت کنونی در مقایسه با گذشته، نقش امیدآفرینی دارد و قابل تقدیر و تحسین است و نقش بازرسی کل استان در تاثیرگذاری چشمگیر شده است.
وی گفت: بازرسی کل استان باید به گونه ای عمل کنند که مدیران یا کارمندان کم کار و تنبل احساس نگرانی از شکایت نزد بازرسی‌کل داشته باشند و باید شرایط احساس حضور ناظر همانند احساس دوربین ثبت تخلفات رانندگی در ادارات تقویت شود و دستگاه ها اجرایی از نظارت ها استقبال کنند و بازرسی کل استان با کارکنانی که برای سرمایه‌گذاری در استان، مانع تراشی و سنگ اندازی می کنند، برخورد کند و مسولان اجرایی، امنیتی، نظارتی و قضایی استان شرایط امن و مناسب برای جذب سرمایه گذاران و تولید و اشتغالزایی فراهم کنند. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان و پیگیری اخذ احکام محکومیت ایشان و اطلاع رسانی آمار  مجازات ها و محکومیت های اداری و کیفری آنان‌ موجب بازدارندگی از تخلفات و جرایم خواهد بود و بازرسی کل استان در شناسایی و برخورد با تخلفات و اخذ آرای محکومیت ها آمار عملکردی مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: مواردی که لازم است برای توجه دادن دستگاه های اجرایی در خطبه های نماز جمعه  و یا با تذکر در جلسات خصوصی پیگیری شود، به اینجانب منعکس و منتقل شود.

کریمی‌تبار از بالا رفتن اتقان گزارش های بازرسی در سال گذشته که موجب افرایش نسبت محکومیت ها به برائت شده است، ابراز رضایت و قدرانی و تاکید کرد: چنانچه نیازی به حمایت در موارد خاص است، اعلام کنید که از حمایت از مبارزه قاطع با فساد دریغ نخواهم کرد و در مقابله با دانه درشت ها و سرشاخه ها در کنار بازرسی کل استان هستم و با قاطعیت و جدیت به مسیر خودتان ادامه دهید و از مدیرانی که برای مردم خدمت می کنند، حمایت کنید و کمک کار آنان باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha