• شنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1402011204830
  • خبرنگار : 71573

علت درگذشت بتول فیروزان

علت درگذشت بتول فیروزان

به گفته مهدی فیروزان، بتول فیروزان، فرزندش که به تازگی از دنیا رفت به دلیل اشتباه پزشکی از ۲۰ اسفندماه در بیمارستان در بیهوشی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، بتول فیروزان، فرزند مهدی فیروزان (مدیرعامل شهر کتاب) و حورا صدر که متولد سال ۱۳۶۷ بود، روز دهم فروردین‌ماه از دنیا رفت اما علت درگذشت این مترجم جوان که دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود، اعلام نشده بود.

پیش‌تر مهدی فیروزان در متنی خطاب به دوستانش گفته است: «تا امروز سکوت کرده‌ایم که در این ایام خوش و طرب‌انگیز اندکی مزاحم ذهن و قلب کسی نشویم. اما چه چاره کنیم که به دعای شما پاکان و یاران و بندگان خوب خداوند در این ماه رحمت و برکت و ضیافت الهی سخت نیازمندیم.

دختر گرانمایه و اندیشمندم از ۲۰ ماه اسفند به سبب یک اشتباه پزشکی در بی‌هوشی است. ده‌ها پزشک و استاد صمیمانه و شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند اما اثری از بهبودی ظاهری دیده نمی‌شود. آنها بر بالین بتول ما تلاش می‌کنند و ما بر در خانه فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها. پروردگار متعال قول و امر فرموده‌اند که : إِنَّ رَبَّکُمْ حَیِیٌّ کَرِیمٌ یَسْتَحِی مِنْ عَبْدِهِ إِذَا رَفَعَ یَدَیْهِ إِلَیْهِ أَنْ یَرُدَّهُمَا صِفْرًا. ان‌شاءالله خداوند به سبب عنایتش به شما دخترم را شفا دهد. با سپاس خاص.»

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۲ ۱۹:۰۲

از آقا زاده بود پیگیری کردید. هزار نفر به خاطر قصور پزشکی دچار مشکل، و مرگ میشن. زورشون ام به هیچ جایی نمی رسه. کی این موردها رو پیگیری میکنه، بیمارها حین درمان موش آزمایش گاهی بیمارستان ها و ان تر ها میشن ، یا بعد مرگ مدتی تو بیمارستان تو سرد خونه موش آزمایشگاهی میشن ، تازه جای از خونواده ها اجازه بگیرن، یا بدترین حالت هزینه این آزمایشات سو استفاده رو بدن، یه منتی ام رو خونواده ها میگذارن و رو هزینه سرسام آور میگیرن، اخلاق و رفتار پرسنل بیمارستان به کنار. چرا اینارو پیگیری نمی‌کنید یا نمیصرفه.یا حتما آقا زاده باشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۸ ۲۳:۳۸

مضحک گویی امثال شما پایانی نداره. درود بر آقازه لعنت بر ذلیل زاده

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۲ ۲۱:۲۱

جای تأسف داره با این تیتر زدن علت علت درگذشت.......

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۲ ۲۱:۳۶

سلام باتاسف وتاثردرگذشت بتول فیروزان راتسلیت عرض می کنم.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۳ ۰۰:۲۵

جناب فیروزان تسلیت می گویم منم دختر خردسالم قربانی خطای پزشکی شد پزشک خطاکار به پرداخت دیه واندکی جزای نقدی محکوم شد وتمام. دوست داغدار تا زمانی که قیمت زن را که امام خمینی معتقد است از دامن او مرد به معراج می رود با قیمت شتر بسنجند قصه همین است واین غصه ها ادامه دارد

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۳ ۲۳:۳۸

روحش شاد یادش گرامی از خداوند برای پدر و مادر عزیزش صبر و آرامش خواستارم🤲😔😔😔

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۰۰:۳۶

والا اگه اقا زاده ها بزارن چارتا پزشک به درستی و بدون سهمیه بیان بالا این قصور ها ایجاد نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۰۷:۳۵

با نهایت تاسف و تاثر در گذشت نابهنگام بانوی خردمند و معصوم را به خانواده معزز و بزرگواری تسلیت میگوییم از خداوند طلب صبر و تحمل برای دوستان و بازماندگان میکنیم .در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود (سعدي)

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۶ ۱۳:۳۹

جدیدا در این دو سه سال مد شده هر پزشکی نمیخواد یه مریض که عمل ساده داره و هزینه درمانش زیاد نمیشه رو پذیرش نکنه براحتی انگ مشکوک یا مبتلا به کرونا روش میزنه و اجازه پذیرش در بیمارستان رو نمیده و اون بیمار غیر از اینکه زمان رو از دست میده مجبور میشه بدون دلیل بره یه بیمارستان کرونایی و یه مدت زمان دیگه هم باید از دست بده برای ثابت شدن فدم ابتلا به کرونا .... خدا ذلیل کنه اون ناپزشک ها رو ... به رسیدگی که امیدی نداشتیم.