• سه‌شنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402012210856
  • خبرنگار : 50189

در پی انتقادات در زمینه عملکرد شهرداری در نوروز؛

معاون شهردار: همه اِلمان‌ها تاییدیه کارشناسان را داشتند/ احداث پارک ۶۰ هکتاری در کرمان

معاون شهردار: همه اِلمان‌ها تاییدیه کارشناسان را داشتند/ احداث پارک ۶۰ هکتاری در کرمان

ایسنا/کرمان معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: یک مجموعه ۶۰ هکتاری که سال‌ها به عنوان معدن شن بوده، در دستور کار شهرداری است که آن را به پارک تبدیل کند و «پردیسان قائم دو» نام خواهد گرفت.

محمود ایرانمنش امروز ۲۲ فروردین ماه در نشست خبری با محوریت نقد و بررسی عملکرد شهرداری در نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: رسانه‌ها چشم بینای شهر کرمان هستند و از انتقادات و پیشنهادات سازنده آنها استقبال می‌کنیم.

او، با اشاره به اقدامات شهرداری در پایان سال گذشته در حوزه خدمات شهری بیان کرد: بعد از برگزاری سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ستاد استقبال از بهار در کرمان تشکیل شد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان بیان کرد: برخی معتقد بودند که شهر کرمان حال و هوای عید ندارد اما با توجه به انتقادات در سنوات گذشته از اینکه شهرداری در نزدیکی ایام عید کارهای عمران شهری را آغاز می کند، لذا مقرر شد از اسفندماه کارهای عمرانی در سطح شهر آغاز نشود و هیچ مجوزی برای کند و کار داده نشد و از ۱۵ اسفندماه همه طرح‌های عمرانی متوقف شد تا شهر در ایام عید به هم ریز نباشد.

او با اشاره به جمع آوری زباله‌ها و تمیز بودن شهر در ایام عید عنوان کرد: در سنوات گذشته سفره‌های هفت سین بیشتر در ورودی شهرها اجرا می‌شد اما امسال ۴۰ سفره هفت سین در مسیرهای اصلی شهر و در برخی از خیابان‌ها نیز نصب شد.

ایرانمنش با یادآوری برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه امسال شهرداری نسبت به دو سه سال قبل کار زیادی نکرده، گفت: در ایام شیوع کرونا و باتوجه به ممنوع بودن سفرها، شهرداری حق هیچ اقدامی در پارک ها در ایام نوروز نداشت. کاشت گل امسال نسبت به سال قبل دو برابر شد.

او درباره کیفیت سفره‌های هفت سین و المان‌ها نیز گفت: همه آنها تایید کارشناسان مربوطه را گرفته‌اند و برخی از المان‌ها دائمی است و تلفیقی از بهار و ماه رمضان هستند.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان بیان کرد: یک مجموعه ۶۰ هکتاری که سال های سال به عنوان معدن شن بوده و اکنون خاک نخاله در آنجا ریخته شده، در دستور کار شهرداری است که آن را به پارک تبدیل کند و «پردیسان قائم دو» نام خواهد گرفت.

او درباره حضور متکدیان گفت: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند متکدیان را جمع آوری کند و باید همه دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند تا مشکل متکدیان حل شود.

ایرانمنش در پایان بیان کرد: شهرداری کرمان خیابان‌های اطراف مجموعه پردیسان قائم را احداث کرده و امسال ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها به منظور برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha