• پنجشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402012411893
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

تقویت و تحول مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان میاندورود

تقویت و تحول مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان میاندورود

ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و دینی، گفت: نقش و مشارکت مردم در ایجاد تحولات فرهنگی امری اجتناب ناپذیر است و تقویت مراکز فرهنگی از اولویت های مجلس یازدهم است .

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندورود، علی بابایی کارنامی پیش از ظهر امروز در بازدید و دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان شهرستان میاندورود، اظهار کرد: فرهنگ مبداء و منشاء همه تحولات است و تقویت و تحول مراکز فرهنگی از اولویت‌های مجلس یازدهم بشمار می‌رود .

وی ضمن قدردانی از حجت الاسلام ابوذر کاظمیان و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود بابت فعالیت‌های دینی و فرهنگی صورت گرفته توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود، افزود: راهبرد نظام سلطه برای گسترش فرهنگ غرب و تغییر سبک زندگی در جوامع اسلامی در راستای سیطره بر کشورهای اسلامی و برخی کشورهای منطقه است و امروز جمهوری اسلامی در تقابل با این رویکرد غربی‌ها  با تدابیر هوشمندانه رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای با معرفی گفتمان انقلاب و جبهه مقاومت نقش آفرینی می‌کند و علت شکست‌های پی در پی نظام سلطه و کشورهای استعماری به ویژه ایالات متحده آمریکا در منطقه همین راهبرد جمهوری اسلامی است .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تقویت و تجهیز ساختارهای فرهنگی و قرآنی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش و رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی، اهتمام به فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، ترویجی و قرآنی است؛ باید برای رفع و ریشه‌کن کردن آسیب‌ها و معضلات اجتماعی، نسبت به تجهیز، تقویت ساختارهای فرهنگی و قرآنی توجه بیشتری داشت .

بابایی کارنامی با اشاره به عزم راسخ نمایندگان، مجلس یازدهم و دولت سیزدهم در خصوص توجه به مسائل فرهنگی، یادآور شد: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی امری ضروری است و یکی از برنامه‌های جدی و مورد توجه مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حوزه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است که سازمان تبلیغات اسلامی در این بخش باید نقش آفرینی کند.

لازم به توضیح است در این بازدید علی بابایی کارنامی ضمن ضرورت بر احداث مجتمع اداری و فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود و توجه به تقویت ساختارهای فرهنگی این مرکز تاکید و قول مساعد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha