• پنجشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402012412167
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد

استقرار صنعت پتروشیمی در مازندران

استقرار صنعت پتروشیمی در مازندران

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن درخواست حمایت از دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت بابت پایه‌گذاری صنعت پتروشیمی در مازندران، گفت: متاسفانه نگاه محیط زیست تک بعدی است، رشد استان و کشور باید مدنظر باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با "علی زمانی" دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت، با تاکید بر اهمیت مدیریت شبکه فرهنگی در این مجموعه بسیار عظیم وزارت نفت، اظهار کرد: در هیچ مجموعه‌ای نباید مسائل فرهنگی را موضوعی حاشیه‌ای بدانیم بلکه اولویت اول را داراست، اصل فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، یادآور شد: زیربنای رویکرد خشونت در اغتشاشات برای ما ملموس بود که وارفتگی فرهنگی بوده است، با رها کردن مسائل فرهنگی ضربه بزرگی می‌خوریم، مقصر، عواملی هستند که این بُعد را رها کردند.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه مدیران ما ضعف فرهنگی دارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان بی اراده هستند و جرات اقدام ندارند و در مقابل هر چیزی که داد دشمن را درمی‌آورد کاملا منفعل عمل می‌کنند.

آیت‌الله لائینی با تاکید براینکه مدیران باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، گفت: باید سهممان را از ایجاد انحراف در جامعه مشخص کنیم.

وی افزود: متاسفانه مسئله فرهنگی در نظام فرهنگی ما حاشیه‌ای شده است، ایجاد صنعت پتروشیمی در مازندران با توجه به ظرفیت نفتی دریای خزر توجیه خوبی دارد اما محیط زیست اینجا یک بام و دو هوا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: باید راهکار ارائه بدهیم، تعطیل کردن هنر نیست، اگر توانستیم در حالت رکود برای مهار تورم و رشد تولید راهکاری ارائه کنیم هنر است.

این مسئول خواستار حمایت دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت در بحث پتروشیمی در مازندران شد و اظهار کرد: اگر توانستیم صنعت پتروشیمی را ایجاد کرده و در کنارش محیط زیست را حفظ کنیم هنر است، محیط زیست تک بعدی نگاه می‌کند و به رشد کشور کاری ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha