• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402012713917
  • منبع : نمایندگی زنجان

خودروی بنز قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد

خودروی بنز قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد

ایسنا/زنجان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودروی بنز «جی ال آی ۳۵۰» قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو بنز پلاک گذر موقت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که خودرو بنز جی ال آی ۳۵۰ مورد نظر در حال حاضر فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق محسوب می‌شود که بلافاصله با دستور مقام قضائی توقیف و به توقف‌گاه منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع ذی‌ربط معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های پلیس است که در این راستا شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری مرد و زن بدل‌انداز طلا در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز از دستگیری مرد و زن بدل‌انداز طلا در زنجان خبر داد و گفت: این مرد و زن با فروش طلاهای بدل اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: در پی افزایش سرقت در طلافروشی‌های سطح زنجان به روش بدل‌اندازی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: در تحقیقات محلی از طلافروشی‌های سرقت شده مشخص شد یک نفر خانم و یک نفر آقا به این طلافروشی‌ها مراجعه کرده و با فریب متصدیان، سکه و طلاهای تقلبی را به آنها فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: در استعلام‌های پلیسی، هویت و محل سکونت متهمان شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های قضایی هر ۲ متهم در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه این ۲ متهم تعدادی سکه و طلای تقلبی با برند و بسته‌های مرتبط کشف شده و متهمان به همراه موارد مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ آدینه‌لو با بیان اینکه تا کنون پنج مال‌باخته در این رابطه شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت کشف جرائم بیشتر در دست اقدام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha