• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402012714289
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

کمیته فرهنگی و هنری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل آماده برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی است

کمیته فرهنگی و هنری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل آماده برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی است

ایسنا/اردبیل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در سطح استان تا اجلاسیه نهایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان خبر داد.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ۲۷ فروردین در جلسه کمیته فرهنگی و هنری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از آمادگی این کمیته برای برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان خبر داد و گفت: همزمان با اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای عضو کمیته فرهنگی و هنری، با دست پر به استقبال این رویداد فرهنگی خواهند رفت.

رجبی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی متعدد تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی اظهار کرد: از زمان آغاز به کار کمیته فرهنگی و هنری، برنامه‌های فرهنگی متنوعی از جمله محافل انس با قرآن، یادواره شهدا، هنرواره و نشست‌های ادبی، اجرای نمایش و سوگواره‌های دینی و انقلابی، حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده جانبازان و شهدا، جشنواره منطقه‌ای مرزداران، محفل عاشورائیان با محوریت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در سطح استان برگزار شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره شعر سروقامتان سربلند در راستای برنامه‌های کارگروه فرهنگی افزود: این کنگره با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت در راستای برنامه های فرهنگی و هنری بزرگداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در تیرماه سالجاری در دو بخش ترکی و فارسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به زمان باقیمانده تا اجلاسیه نهایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برنامه های فرهنگی و هنری، ازجمله هنرواره یاران شیدایی ویژه نوجوانان و جوانان، تولید و اجرای نواهای حماسی، آثار تصویری و ورک‌شاپ تجسمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha