• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012915152
  • خبرنگار : 50604

عضو بنیاد ملی نخبگان کشور:

حمایت از ولایت فقیه مهمترین خواسته حاج قاسم از مردم بود

حمایت از ولایت فقیه مهمترین خواسته حاج قاسم از مردم بود

ایسنا/گلستان عضو بنیاد ملی نخبگان کشور با بیان اینکه وصیت نامه حاج قاسم در حقیقت ولایت نامه است، گفت: حمایت از ولایت فقیه مهمترین خواسته سردار از مردم بود.

علیرضا خراسانی صبح سه شنبه در همایش رهروان حاج قاسم ضمن قرائت بخش‌هایی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نمی‌توان ادعای دوستی و محبت شخصیت بزرگی مثل حاج قاسم را در دل داشته باشیم ولی زندگی و وصیت نامه او را دنبال نکنیم.

وی با بیان اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی در حقیقت ولایت نامه است، افزود: حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود هفت بار به صورت مستقیم و بیش از ۱۲ بار به صورت غیرمستقیم بر مسأله ولایت‌پذیری و گوش به فرمان رهبری بودن تأکید دارد.

عضو بنیاد ملی نخبگان کشور ادامه داد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود به همه ما تأکید کردند که دست از حمایت ولی فقیه برندارید و قسم یاد کرده است که اگر روزی دست از ولایت برداریم اثری از حرم رسول الله (ص) ، کربلا، سامرا، نجف و حرم شریف معصومین باقی نخواهد ماند.

خراسانی با  اشاره به اینکه مراقبت از اصول اولین تأکید حاج قاسم به مردم است، گفت: در نگاه حاج قاسم، ولایت فقیه اصل است به طوریکه تأکید می‌کند حرمت ولی فقیه را حرمت مقدسات دانسته، او را همچون جان شیرین عزیز بدارید.

رئیس مجمع فارغ‌التحصیلان سمپاد افزود: سردار سلیمانی در وصیت نامه خود خطاب به سیاسیون نوشته، باید اعتقاد عملی به ولایت داشته و  نظر ولایت فقیه را از اختلافات سیاسی خود بالاتر و اولی‌تر ببینند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم اعتقاد به ولایت فقیه در نیروهای مسلح را جزء اساسی می‌داند که همه چیز در ذیل آن تعریف می‌شود، گفت: سردار سلیمانی به  جامعه روحانیت هشدار دادند، که اگر روزی ولایت فقیه در جامعه از بین برود، هیچ چیز باقی نخواهد ماند و از آنان می‌خواهد از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی حمایت بدون ملاحظه داشته باشند.

خراسانی تأکید رهبر معظم انقلاب به دانش‌آموزان امروز را علم‌آموزی دانست و افزود: دانش‌آموزان باید با برنامه‌ریزی صحیح برای تحصیل علم به وظیفه خود در قبال کشور به بهترین نحو عمل کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha