• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402012915323
  • خبرنگار : 50184

ارشک محبی:

حریف ژاپنی را دست کم گرفته بودم

حریف ژاپنی را دست کم گرفته بودم
عکس از آرشیو

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان که  در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا برابر حریف ژاپنی با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد، گفت: فکر می‌کردم در دیدار اول با حریفی آسان روبرو هستم، اما اینطور نبود و غافلگیر شدم.

ارشک محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، اظهار کرد: متاسفانه روز خوبی را در این مسابقات نداشتیم، چراکه اکثر ملی پوشان خوب نتیجه نگرفتند.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران تصریح کرد: هرچند اکثر کشورهای دنیا در حال سرمایه گذاری در کشتی هستند، اما در این مسابقات کشورهای حریف از ما سرتر نبودند، بلکه ما خوب روی تشک ظاهر نشدیم.

وی تاکید کرد: پیش از مسابقات، در اردوها خوب تمرین کردیم و تا دو هفته مانده به مسابقات هم همه چیز تحت کنترل بود، اما در مسابقات عملکرد مناسبی نداشتیم.

این کشتی گیر کرمانشاهی درخصوص عملکردش در این رقابت‌ها هم گفت: تا پیش از شروع مسابقات، شرایط بسیار خوبی داشتم و امیدوار بودم مدال طلا بگیرم، اما شرایط بدنی‌ام در روز مسابقه آنطور که پیش بینی شده بود، نبود.

وی تاکید کرد: برخی از حریفانم که شناخته شده بودند را از قبل آنالیز کرده بودم، اما حریفانی جوان و جدید هم به این مسابقات آمده بودند که یوشیدای ژاپنی یکی از آنها بود.

محبی در باره شکست سنگینش از این حریف ژاپنی هم گفت: تاکنون این کشتی گیر ژاپنی را ندیده بودم و باتوجه به اینکه شناخته شده نبود، تصمیم داشتم تمام توانم را برای مسابقات بعدی در برابر حریفان قدرتمندتر بگذارم، اما روی تشک غافلگیر شدم.

وی تصریح کرد: این حریف را دست کم گرفته بودم و فکر می‌کردم حریف آسانی پیش رو دارم، چرا که کشتی ژاپن در سنگین وزن چندان مطرح نیست وحرف زیادی برای گفتن ندارد، اما یوشیدا برخلاف تصورم بسیار خوب ظاهر شد.

مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین به میزبانی شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که تیم ملی ایران در جایگاه سوم این رقابتها قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha