• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402013016101
  • خبرنگار : 50491

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس تاکید کرد؛

لزوم حمایت بیشتر از سازمان تامین اجتماعی/ بروکراسی اداری مانع تحقق شعار سال است

لزوم حمایت بیشتر از سازمان تامین اجتماعی/ بروکراسی اداری مانع تحقق شعار سال است

ایسنا/گلستان نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت بیشتر از سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید بدهی دولت‌ها به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

رحمت‌الله نوروزی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر تامین اجتماعی و ۱۸ صندوق با مشکل مواجه‌اند، متاسفانه همه دولت‌ها به تامین اجتماعی بدهی دارند و این بدهی‌ها از دولت پنجم تاکنون پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت‌ها مجاب به پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی شوند، افزود: امروز باید در مباحثی که موجب نشاط، پویایی و فعال بودن سازمان تامین اجتماعی می‌شود بیشتر گام برداشت. باید به این سازمان کمک کنیم تا بهتر از همیشه به بیمه‌شدگان خدمت کند.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی در سراسر کشور به مردم خدمات می‌دهد، بیان کرد: کارگر، کارفرما و دولت یک قرارداد سه‌جانبه در تامین اجتماعی است و باید به دور از هیاهو به این سازمان توجه کرد.

نوروزی متذکر شد: امروز همه مدیران باید به  تامین اجتماعی گلستان کمک کنند چراکه گلستان متفاوت از نقاط دیگر است، استانی که جزو چهار استان آخر کشور محسوب می‌شود در نیروسازی در مرکز سهم زیادی نبرده است.

وی با اشاره به اینکه گلستان فقر نیروی انسانی دارد و در بخش زیرساختی دچار مشکل است، خاطرنشان کرد: باید به سمت نیروسازی نیروهای پاکدست و بااخلاص حرکت کنیم، ما از کسانی که فرزند استان باشند و به امام راحل و رهبری، انقلاب اسلامی و شهدا پایبند باشند حمایت خواهیم کرد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تلاش همه مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و یادآور شد: برای رشد تولید باید بروکراسی اداری را کاهش داد در واقع باید همه توان خود را برای تحقق شعار سال به کار بگیریم.

نوروزی در پایان به مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان اشاره کرد و گفت: برای "قربان زنگانه"، مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان گلستان که از رزمندگان دفاع مقدس هستند آرزوی موفقیت دارم، ایشان مورد تایید استانداری، مجمع نمایندگان استان و سازمان تامین اجتماعی بودند  که امیدوارم در راستای تحقق سیاست‌های این سازمان و همچنین مهار تورم و رشد تولید پرتلاش ظاهر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha