• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402013016290
  • خبرنگار : 50560

استاندار قزوین:

تقویت ظرفیت‌های گردشگری قزوین در اولویت فرماندار باشد

تقویت ظرفیت‌های گردشگری قزوین در اولویت فرماندار باشد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: ظرفیت‌های مادی و معنوی متمرکز ‌در شهرستان قزوین بی‌بدیل است و قطعاً در گذشته اقداماتی برای پیشرفت این شهر صورت گرفته اما از فرماندار جدید انتظار داریم ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این شهر را تقویت کند.

محمد مهدی اعلایی چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: شهر قزوین در مقایسه با مراکز استان‌های مشابه خود دارای خصوصیات خاصی است، ظرفیت‌های مادی و معنوی متمرکز ‌در این شهرستان بی‌بدیل است و قطعاً در گذشته اقداماتی برای پیشرفت این شهر صورت گرفته اما از فرماندار جدید انتظار داریم ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این شهر را تقویت کند.

وی‌ بیان کرد: باتوجه به حجم بالای داشته‌های معنوی و فرهنگی شهرستان قزوین، متأسفانه در گذشته آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نشده است و انتظار می‌رود، نه تنها فرماندار جدید بلکه تمام مسئولین شهرستان قزوین برای معرفی این شهر و داشته‌های آن بکوشند.  

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت سیزدهم یک سری اولویت‌های عام دارد که یکی از آن‌ها برنامه‌ریزی برای ارتقای سلامت جامعه است، تصریح کرد: انتخاب یک مدیر سالم می‌تواند نقش بسزایی در تحقق این شعار داشته باشد از همین‌رو تلاش کردیم، انتصابات استان بر پایه سلامت مدیران باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که پیش‌روی استان است، بحث انتخابات است لذا از تمام فرمانداران تقاضا داریم در اجرای صحیح، سالم و درخور شأن انتخابات تلاش مضاعفی داشته باشند.

اعلایی در ادامه به دخالت مدیران در انتخابات اشاره کرد و افزود: تمامی مدیران موظف هستند به فرمانداران کمک کنند تا انتخاباتی سالم در سال جاری برگزار شود اما این اخطار به مدیران داده می شود که از حاشیه به دور باشند و برای کاندیدهای احتمالی به طمع اخذ پست کار نکنند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار سابق، به سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ارتقای رتبه یافتند اما این بدان معنا نیست که بی‌تفاوت به مسائل شهرستان قزوین باشند لذا از آقای کاظمی تقاضا دارم مسائل را با همت و جدیت هرچه بیشتر پیگیری کنند.

استاندار قزوین در پایان گفت: به نظر می‌رسد اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که برای شهرستان قزوین صورت گرفته، برای مردم تا پایان دولت سیزدهم قابل مشاهده باشد که مهمترین آن‌ها جلب و جذب اعتبارات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha