• دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402020401464
  • خبرنگار : 50184

کرمانشاه با چند کشتی‌گیر به جام تختی می‌رود؟

کرمانشاه با چند کشتی‌گیر به جام تختی می‌رود؟

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از قطعی بودن حضور دو کشتی گیر از کرمانشاه در رقابت‌های جام تختی خبر داد.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی در اواخر این ماه، اظهار کرد: برای این دوره از مسابقات تاکنون حضور دو کشتی گیر از کرمانشاه قطعی شده است.  

وی ادامه داد: یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم دو نماینده کرمانشاه در مسابقات کشتی آزاد جام تختی خواهند بود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه امکان حضور سبحان یاری هم به دلیل قهرمانی در رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان در این مسابقات وجود دارد، گفت: همچنین این امیدواری وجود دارد که خیرالله قهرمانی کشتی گیر وزن ۷۰ کیلوگرم استان که به دلیل مصدمیت از ناحیه پا عمل جراحی داشته، بتواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

رئیس هیات کشتی استان در خصوص چرایی کاهش تعداد نمایندگان کرمانشاه در مسابقات جام تختی افزود: سال گذشته برخی کشتی گیران همچون بهمن تیموری و حامد رشیدی را هم برای این مسابقات در اختیار داشتیم، اما امسال دیگر آنها حضور ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای این کشتی گیران پشتوانه سازی صورت نگرفته تا امروز دست کرمانشاه برای حضور در رقابت های جام تختی خالی نماند هم گفت: بدلیل عدم حمایت مسئولین، کشتی کرمانشاه ضعیف‌تر می شود، چرا که جوانان و نوجوانان رده های پایه وقتی می بینند که کسی به این رشته توجهی نمی کند، آنها هم کناره گیری می کنند و این مسئله باعث می شود که در قهرمان سازی با مشکل مواجه شویم.

 سال گذشته از کرمانشاه هفت کشتی گیر در  رقابتهای جام تختی حضور داشتند.

وی در ادامه به در پیش  بودن مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه های کشور هم اشاره کرد و درخصوص احتمال حضور تیمی از کرمانشاه در این رقابت ها هم گفت: دو روز دیگر  مراسم قرعه کشی این رقابتها برگزار می شود و یک اسپانسر به ما قول داده که برای حضور یک تیم از استان کمک کند، اما تا فردا(پنجم اردیبهشت) این حضور قطعی خواهد شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha