• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402020502080
  • خبرنگار : 50040

رئیس سازمان بسیج کارگران گیلان خبر داد

اجرای ۲۰۵ برنامه در هفته بسیج کارگری گیلان/ توزیع ۵۳۲۱ بسته معیشتی

اجرای ۲۰۵ برنامه در هفته بسیج کارگری گیلان/ توزیع ۵۳۲۱ بسته معیشتی

ایسنا/گیلان رئیس سازمان بسیج کارگران گیلان، از برگزاری ۲۰۵ برنامه در سطح استان همزمان با هفته بسیج کارگری خبر داد و گفت: در راستای جهاد خدمت رسانی تهیه و توزیع ۵۳۲۱ بسته معیشتی توسط کارگران بسیجی استان در دستور کار است.

سرهنگ عباس اسکندی امروز در جمع خبرنگاران، پنجم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه را مصادف با هفته بسیج کارگری دانست و اظهار کرد: این هفته را به کارگران و کارفرمایان که تلاشگران عرصه کار و تولید جامعه هستند تبریک می گوییم.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگری داریم و سهم گیلان ۴۱۸ شهید است، افزود: سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «مهار تورم؛ رشد تولید» نامگذاری شده است و لذا سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان با استفاده از فرهنگ بسیجی و به کارگیری نیروهای جوان و متخصص و انقلابی و جریان سازی کار جهادی در راستای شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می کند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی و خداخواهی شهدای کارگری در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز نیز کارگران و کارفرمایان ما رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و کار و تولید را با همان فرهنگ دفاع مقدس دنبال می کنند.

اسکندری از برگزاری ۲۰۵ برنامه در سطح استان همزمان با هفته بسیج کارگری خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه های امسال با سه رویکرد «جهاد خدمت رسانی»، «جهاد امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در راستای جهاد خدمت رسانی تهیه و توزیع ۵۳۲۱ بسته معیشتی توسط کارگران بسیجی استان در دستور کار است، گفت: در سطح استان ۱۷ حوزه بسیج کارگری داریم که هر حوزه ۳۱۳ بسته معیشتی را بین خانوارهای نیازمند توزیع می کند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان از مشارکت کارگران بسیجی در ساخت و مرمت و بهسازی مسکن محرومین خبر داد و بیان کرد: پیگیری مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی استان از طریق متولیان کار و تولید، برپایی میز خدمت جهادی و تخصصی در واحدهای تولیدی و کارخانجات با هدف رفع موانع تولید و ویزیت رایگان کارگران و کارفرمایان در شهرک های صنعتی از دیگر برنامه هاست.

وی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات را زمینه ساز تحقق شعار سال دانست و متذکر شد: در راستای جهاد امیدآفرینی، برگزاری شیفت ایثار با هدف اشاعه فرهنگ فداکاری و از خود گذشتگی در شهرک های صنعتی، تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استانی با حضور استاندار همزمان با ۱۱ اردیبهشت ماه، حضور در جمع کارگران ساختمانی، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات جهت حمایت از کار و تولید و دیدار چهره به چهره با کارگران، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، اعزام سفیران تولید به مدارس، بازدید دانش آموزان از واحدهای تولیدی و اجرای اردوی راهیان پیشرفت در دستور کار است.

اسکندری همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای ایجاد نشاط در کارگران و کارفرمایان خبر داد و عنوان کرد: به منظور برگزاری همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی منتخب در استان در سال جاری، اقدام به اعزام ارزیابان به واحدها می کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران گیلان با اشاره به برگزاری یادواره های استانی و خانگی شهدای کارگری استان، اظهار کرد: یکی از رسالت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تبیین فرمایشات رهبر انقلاب است و لذا برنامه ریزی های لازم در قالب نشست های معرفتی و بصیرتی و تشکیل جلسات هیئت های اندیشه ورز و ترویج و فرهنگ سازی گفتمان ولایت و... انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha