• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402020603292
  • خبرنگار : 50176

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس:

جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد / باید برای فرهنگ سرمایه‌گذاری کرد

جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد / باید برای فرهنگ سرمایه‌گذاری کرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد.

یحیی ابراهیمی امروز ششم اردیبهشت‌ماه در دیدار هنرمندان که در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، ضمن تقدیر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جمع با اشاره به نقش تأثیرگذار اهالی فرهنگ و هنر در جامعه، اظهار کرد: از قدیم‌الایام مردم سلسله به دنبال تأسیس مراکز فرهنگی بوده و خوشبختانه این شهرستان کانون فرهنگ در استان لرستان است.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد، افزود: با فرهنگ می‌توان مشکلات امروزی ازجمله مسئله حجاب را حل کرد و مسئولین استان باید به کار هنرمندان بها بدهند و از هنر فاخر ایرانی اسلامی حمایت کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: دو دستور اولویت فرهنگ و اولویت اقتصاد از طرف مقام معظم رهبری برای نمایندگان مجلس ابلاغ شده است که همه ما وظیفه داریم در این راستا فعالیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همیشه خود را نماینده مردم کل استان لرستان می‌دانم و هیچ وابستگی سیاسی و جناحی نداشته و لازم است به دنبال تغییر نگرش و نگاه مردم باشیم و البته از مسئولان مطالبه و از سیاه نمایی پرهیز کرد چراکه طی این مدت اقدامات خوبی در سطح شهرستان اتفاق افتاد است.

وی اضافه کرد: متولی فرهنگ فقط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست بلکه دیگر دستگاه‌های فرهنگی نیز دخیل هستند ولی متأسفانه تعدادی از آن‌ها وظیفه ذاتی خود را انجام نداده و یا انجام نمی‌دهند که باعث بروز مشکلات فرهنگی شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس بیان کرد: باید برای فرهنگ سرمایه‌گذاری کرد و لازمه اشتغال‌زایی در هنر تعریف یک پروژه در این حوزه است که علاوه به ایجاد برای شغل برای خود هنرمند برای چند نفر دیگر کارآفرینی کند.

گفتنی است، در این دیدار رؤسای انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان سلسله و دیگر هنرمندان پیشکسوت به مشکلات و مطالبات خود پرداختند و همچنین هادی مؤمنی معاون عمرانی فرمانداری سلسله گزارشی در خصوص تخصیص اعتبارات و مشکلات پیشروی تکمیل سالن نیمه‌کاره آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ولایت ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha