• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402020703733
  • خبرنگار : 50180

رییس سازمان بنیاد شهید:

سال گذشته هیچ تعهد انجام نشده‌ای در بنیاد شهید نداشتیم

سال گذشته هیچ تعهد انجام نشده‌ای در بنیاد شهید نداشتیم

ایسنا/کرمانشاه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال گذشته هیچ تعهد انجام نشده‌ای در بنیاد شهید نداشتیم.

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، عصر امروز(هفتم اردیبهشت) در جریان سفر به کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر به خانواده‌ شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: سال گذشته تمامی تعهدات خود را انجام داده و هیچ تعهد انجام نشده‌ای در بنیاد شهید نداشتیم.
 
وی ادامه داد:سال گذشته ۱۱۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته در مجموعه بنیاد شهید را جذب کردیم و پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در هفته اول بعد از بازنشستگی آنها پرداخت کردیم.

  رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  یادآوری کرد: البته تعهدات انجام نشده مربوط به سال‌های گذشته در بنیاد شهید داریم.

وی اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سفرهای استانی داشت و گفت: با برنامه ریزی برای سرکشی به استانها به منظور حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، سال گذشته شاهد کاهش ۴۰ درصدی  مراجعه خانواده های شهدا و ایثارگران به تهران برای حل مشکلاتشان بودیم.

قاضی زاده هاشمی اشاره ای هم به پراکندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کشور داشت و گفت: تقریبا روستایی در کشور نداریم که خانواده شهیدی در آن ساکن نباشد.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا و ایثارگران در بین همه اقشار جامعه وجود دارند و همین روزها تشیع پیکر مطهر یک شهید آشوری را در کشور شاهد هستیم.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم در این دیدار با اشاره به ضرورت سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: این خانواده‌ها به گردن تک تک ما حق دارند و باید تکریم شوند. 

خسرو شهیدی مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این دیدار با بیان اینکه سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران را در اولویت گذاشته‌ایم، گفت: سال گذشته با ۲۹ هزار و ۳۰۰  خانواده شهید و ایثارگر استان دیدار داشتیم.

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر دو روزه خود به کرمانشاه، امروز با حضور در روستای گوهرچقای بخش میاندربند کرمانشاه با خانواده شهیدان والامقام صادق امانی، شهربانو قیطولی، ابراهیم غلامی، حشمت الله امینی و اسماعیل اسدی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha