• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402021005216
  • خبرنگار : 50184

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس:

در مسابقات جهانی کار سختی در پیش داریم

در مسابقات جهانی کار سختی در پیش داریم

ایسنا/کرمانشاه سرپرست  دبیری فدراسیون بوکس به درپیش بودن مسابقات بوکس قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: شرایط رقابت در این مسابقات سخت است و نمی‌توان قول کسب مدال داد.

علی دانشمندفرد در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اعزام ملی پوشان بوکس کشورمان به مسابقات جهانی ازبکستان، اظهارکرد: این مسابقات در ۱۳ وزن برگزار می شود که ما نیز در هفت وزن اعزامی داشتیم.

وی در خصوص پیش بینی عملکرد ملی پوشان ایران در این مسابقات هم گفت: شرایط در این دوره از مسابقات سخت‌تر شده، چرا که در دوره گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از کشورها حضور نداشتند، اما  برای این رقابت‌ها اکثر کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند.  

وی اضافه کرد: از طرفی در نظر گرفتن جایزه بزرگ ۲۰۰ هزار دلاری برای نفر اول این مسابقات باعث شده انگیزه زیادی برای قهرمانان بوجود آید تا در این رقابت‌ها مدال آوری کنند.

دانشمندفرد افزود: با توجه به این مسائل، تیم ما کار بسیار سختی را در این رقابت‌ها پیش رو خواهد داشت و نمی‌توانیم قول مدال بدهیم، اما از آنجایی که ملی پوشان ما میدان دیده هستند و تجربه حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و بازیهای آسیایی را دارند، امیدواریم بتوانند از این تجربیات در مسابقات جهانی استفاده کنند و پرچم کشورمان را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این مسابقات هم در مرداد ماه مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان  و نوجوانان را داریم و پس از آن هم بازیهای آسیایی هانگژو که کسب سهمیه المپیک نیز هست، در پیش خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس تاکید کرد: امیداوریم بوکسورهای کشورمان در مسابقات جهانی خودی نشان دهند و شرایط تیمی خوب باشد، درغیراینصورت برای مسابقات بازیهای آسیایی تغییراتی در ترکیب تیم ملی رخ می دهد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه فدراسیون برای راه اندازی بوکس بانوان هم گفت: راه اندازی بوکس بانوان یکی از رویکردهای مهم سرپرست فدراسیون است و درصورتی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، این برنامه عملیاتی خواهد شد.

به گفته این مسئول، طبق قول وزارت ورزش و جوانان، انتخابات ریاست فدراسیون بوکس اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۳ طی روزهای یازدهم تا ۲۴ اردیبهشت‌ به میزبانی "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران در دوره قبل این مسابقات برای نخستین بار توسط دانیال شه بخش به مدال برنز رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha