• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402021005313
  • خبرنگار : 50250

نمایشگاه دست ساخته‌های آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در شهرکرد برگزار می‌شود

نمایشگاه دست ساخته‌های آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در شهرکرد برگزار می‌شود
عکس تزیینی است.

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون آموزشی و پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری از برگزاری ششمین نمایشگاه دست ساخته‌های دانشجویان و اساتید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

حسین صفری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری ششمین نمایشگاه دست ساخته‌های دانشجویان و اساتید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در ۲۳ غرفه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در این نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانشجویان و اساتید در معرض دید صاحبان صنایع، کارفرمایان و علاقه‌مندان در این حوزه قرار می‌گیرد، از کارفرمایان دعوت شده تا در این نمایشگاه بدون واسطه و چهره به چهره با دانشجویان صحبت کنند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم در نمایشگاه دست ساخته‌های دانشجویان و اساتید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان زمینه اشتغال دانشجویان مستعد در واحدهای تولیدی را نیز فراهم کنیم، یادآور شد: دانشجویان می‌توانند پس از آشنایی با شرایط کاری تصمیم بگیرند که به سمت کدام یک از صنایع بروند یا اینکه بتوانند در دوران دانشجویی به‌صورت پاره‌وقت در این واحدها مشغول به‌کار شوند.

صفری‌نیا با تاکید بر اینکه شرایطی در نمایشگاه دست ساخته‌های دانشجویان و اساتید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در شهرکرد فراهم شده تا صنایع نیازها و مشکلات خود را برای مرتفع شدن نیازها به اساتید و دانشجویان اعلام کنند، گفت: سپس اگر این توانمندی برای حل مشکل توسط اساتید و دانشجویان وجود داشت، قرارداد صنعتی در این خصوص منعقد شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۳۳۰۰ دانشجوی دختر و پسر در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان در ۴۰ رشته مهارتی مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: ۲۵۰۰ نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی و مابقی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha