• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402021207073
  • خبرنگار : 50184

آغاز تخریب پاتوق‌های معتادان در محله "آقاجان" کرمانشاه

آغاز تخریب پاتوق‌های معتادان در محله "آقاجان" کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه با تخریب واحدهای مسکونی بلاصاحب که به پاتوقی برای معتادان متجاهر تبدیل شده، آغاز شد.

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، امروز(۱۲ اردیبهشت) در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هر آسیب اجتماعی می تواند به جرم تبدیل شده و برای مردم و نظام هزینه ایجاد کند، اظهار کرد: محله آقاجان کرمانشاه که از محلات حاشیه نشین کرمانشاه است با مجموعه‌ای  از آسیب‌های اجتماعی روبرو است.

وی تصریح کرد: در این راستا، از حدود دو سال پیش برنامه‌ریزی‌هایی برای ساماندهی این محله در دستور کار قرار گرفت و سرانجام پس از دو سال با مشارکت گروه‌های جهادی، فرمانداری، دادگستری، شهرداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر و... این طرح آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یکی از برنامه‌های ساماندهی را حذف پاتوق‌های معتادین عنوان کرد و گفت: در این محله حدود ۹۴ ساختمان مخروبه به عنوان پاتوق معتادان و افراد بزهکار شناسایی شده که تعدادی از آنها مالک دارند و تعدادی هم بلاصاحب هستند.

آغاز تخریب پاتوق‌های معتادین در محله "آقاجان" کرمانشاه

وی تاکید کرد: به مالکین ساختمان‌هایی که مخروبه شده و وضعیت مناسبی ندارند، اعلام کرده‌ایم که موظفند ظرف مدت ۱۰ روز اقدام به ساماندهی ساختمان خود کنند، در غیراین‌صورت  تخریب می‌شود.

توسلی زاده اضافه کرد: ساختمان‌هایی هم که مالک ندارند توسط شهرداری تخریب شده و به فضاهای فرهنگی، مذهبی، پارک و فضای سبز تبدیل خواهد شد.

وی به نابسامانی فضای محیطی و بصری این محله حاشیه‌نشین هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرایط موجود در این محله باعث شده تا به محل تجمع معتادان و باندهای سازمان یافته مجرمان و بزهکاران تبدیل شود، به گونه ای که با اجرای طرح ساماندهی، خود مردم محله نیز از آن استقبال کردند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه بابیان اینکه پس از اجرای طرح ساماندهی و بازسازی محله آقاجان شاهد شرایط متفاوتی در آن خواهیم بود، عنوان کرد: اقدامی که در این محله حاشیه نشین در کرمانشاه انجام گرفته، در کشور بی نظیر است.

آغاز تخریب پاتوق‌های معتادین در محله "آقاجان" کرمانشاه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha