• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402021408671
  • خبرنگار : 50291

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

پیام رخداد ۱۵ خرداد باید برای نسل جدید تبیین شود

پیام رخداد ۱۵ خرداد باید برای نسل جدید تبیین شود

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید ظرفیت ها برای حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد پیش بینی شود و تمامی دستگاه‌ها، برنامه های اجرایی خود را در جلسات آینده ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر پنجشنبه ۱۴ اردیبشهت ماه در جلسه ستاد دهه کرامت و اولین جلسه ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد که در شهرستان ورامین برگزار شد ، خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه دختران و زنان عفیفه ایران زمین است و لازم است دستگاه های مختلف برای تجلیل از مقام دختران برنامه ریزی جذاب و با موضوع جایگاه عفاف و حجاب داشته باشند.

وی افزود: اهدای کتاب با موضوع عفاف و حجاب به مدارس ، برپایی نمایشگاه های متعدد با موضوع دهه کرامت ، فعال شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوع دهه کرامت ، برگزاری مراسم میدانی در مدارس دخترانه در روز ولادت حضرت معصومه (س) ، اعزام زائر اولی ها به مشهد و قم، اکران عمومی فیلم های تاثیرگذار هنری در قالب سینمای سیار، برگزاری مراسم ویژه دختران شهدا، برپایی عصر شعر روستایی، برگزاری مسابقات ویژه کارگری بانوان، برگزاری مسابقات روستایی و جشن روستایی توسط هیئت های ورزشی بومی محلی، برگزاری جشن دختران موفق به ویژه دختران نخبه و نمونه، برگزاری جشن مادر و دختری با تبیین موضوع مادر بودن، اهتزار پرچم رضوی در مکان های پیش بینی شده، برپایی جشن ده روزه در مقابل مسجد جامع با برپایی ۴۰ غرفه ، از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به در پیش بودن ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: هر چه که هم اکنون داریم از امام خمینی (ره) است و برای این روز بزرگ در سالروز آن عزیز سفر کرده باید برنامه ریزی داشته باشیم و با توجه پیش بینی سخنرانی رهبری معظم انقلاب بایستی برای حضور اقشار مختلف در حرم مطهر تمهیدات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته برای گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد کارهای خوبی صورت گرفته است و لازم است جهت تولید برنامه های جدید هم اکنون به فکر باشیم امیدواریم با تولید ایده های جدید شاهد کارها و برنامه های جدید و به روزتر باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت بزرگ ۱۵ خرداد را کشوری دانست و تصریح کرد: پیام رخداد ۱۵ خرداد باید به نسل جدید با نگاه تبیینی صورت گیرد امیدواریم با برگزاری ویژه برنامه های متعدد حق مطلب را در خصوص این واقعه و شهدای آن را در شصتمین سالگرد این قیام تاریخی ادا نماییم.

وی در پایان سخنان خود افزود: ۱۵ خرداد هویت دشت ورامین است و ظرفیت های تبلیغی دیار باید برای آن بکار گرفته شود و ظرفیت ها برای حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد پیش بینی شود و تمامی دستگاه‌ها برنامه های اجرایی خود را در جلسات آینده ارائه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha