• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402021912309
  • خبرنگار : 50184

بدمینتون باز کرمانشاهی:

کسی فکرش را نمی کرد قهرمان شوم

کسی فکرش را نمی کرد قهرمان شوم

ایسنا/کرمانشاه بدمینتون باز 18 ساله کرمانشاهی که اخیرا در مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان توانست به عنوان تنها نماینده بدمینتون مردان ایران مجوز حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را کسب کند، گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی کسی فکرش را هم نمی کرد که من قهرمان این رقابت‌ها شوم.

علی حیاتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه حدود شش سالی است که به صورت حرفه ای بدمینتون بازی می کند، اظهار کرد: طی این سالها در رده های سنی پایه تا جوانان در مسابقات مختلفی در کشور شرکت و عناوین و مقام هایی را کسب کردم.

وی ادامه داد: در سالهای 2018 و 2019 در مسابقات غرب آسیا توانستم در هر دو بخش انفرادی و دو نفره مدال قهرمانی را کسب کنم.

این بدمینتون باز کرمانشاهی که تاکنون در رده سنی جوانان در مسابقات شرکت کرده، گفت: طی روزهای گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان، اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو چین به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که در این مسابقات در رده سنی بزرگسالان مسابقه دادم.

وی تصریح کرد: در حالی در این مسابقه شرکت کردم که هنوز 18 ساله هستم و اختلاف سنی زیادی با ملی پوشان دارم. از طرفی تجربه آنها نسبت به من بسیار بیشتر بود، برای همین کسی فکرش را نمی کرد بتوانم در این مسابقات قهرمان شوم.

حیاتی که با قهرمانی در این مسابقات به عنوان تنها نماینده بخش مردان ایران راهی مسابقات بازیهای آسیایی هانگژو چین خواهد شد، ادامه داد: باتوجه به اینکه کشورهای شرق آسیا همچون چین، مالزی، اندونزی و ژاپن دراین رشته بسیار قدرتمند هستند، لذا باید تا زمان اعزام به این مسابقات تمرینات سخت و فشرده ای در پیش بگیرم تا نماینده شایسته ای برای کشورم در این مسابقات باشم.

وی ادامه داد: شرکت در پنج تا شش رویداد برون مرزی می تواند به بالا رفتن سطح آمادگی‌ام برای حضور در این مسابقات کمک کند و از طرفی به ارتقاء سطح رنکینگم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس هم کمک خواهد کرد.

این بدمینتون باز کرمانشاهی در پایان از زحمات جواد انور کمک مربی تیم ملی بدمینتون جوانان برای کسب این موفقیت قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha