• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402022012759
  • خبرنگار : 50589

سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان:

باید به استعدادهای بومی بها داده شود/ همدلی، رمز موفقیت‌ مس‌سونگون بود

باید به استعدادهای بومی بها داده شود/ همدلی، رمز موفقیت‌ مس‌سونگون بود

ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان با اشاره به وجود استعدادهای فوتبالی پرتعداد در آذربایجان‌شرقی، گفت: همدلی باعث صعود تیمش به لیگ‌یک شده است.

یوسف بخشی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای فصل اندیشه صعود به لیگ‌یک را در ذهن داشتیم که این امر با حمایت همه‌جانبه باشگاه و همدلی بی‌نظیر اعضای تیم محقق شد.

وی افزود: مس‌سونگون در مقاطعی از فصل مورد انتقادات مغرضانه‌ قرار گرفت که این موضوع باعث ایجاد انگیزه‌ای مضائف در تیم و به ارمغان آمدن این موفقیت شد.

بخشی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با مس‌سونگون ورزقان به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: قراردادم دو ساله است و فصل آینده نیز همکاری‌ام را با مس‌سونگون ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مس‌سونگون رسیدن به لیگ‌برتر است و از اولین سال حضور در لیگ‌یک برای این مهم تلاش خواهیم کرد، گفت: از مدیرعامل، هیات مدیره باشگاه و صنایع ملی مس ایران تشکر می‌کنم که تیم ما را مورد حمایت همه جانبه خود قرار دادند.

سرمربی تیم مس‌سونگون ورزقان با اشاره به نقش پررنگ بازیکنان بومی در موفقیت این تیم، متذکر شد: ۹۰ درصد اعضای تیم مس‌سونگون را نفرات بومی تشکیل داده‌اند و تنها سه یا چهار بازیکن غیربومی در لیست بازیکنانمان دیده می‌شود، معتقدم استعدادهای فوتبالی بسیاری در آذربایجان‌شرقی وجود دارد و باید به این استعدادها بها داده شود.

وی ابراز کرد: تیم امید تراکتور بازیکنانش را به مس‌سونگون نداد و چند تن از این بازیکنان میانه فصل به تیم ما آمدند که فکر می‌کنم اگر از ابتدای فصل به مس می‌آمدند، می‌توانستند روز های بهتری را تجربه کنند.

بخشی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: حبیب گردانی، فردین عابدینی، احمد امیرکامدار و بهمن کاملی، چهار نفر از با تجربه‌های تیم بودند که کمک بی بدیلی را به مس‌سونگون کردند و فصل آینده نیز در تیم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha