• شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402022314572
  • خبرنگار : 50250

پایان خردادماه فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۶

پایان خردادماه فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۶

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص روند جذب تسهیلات تبصره ۱۶ بند جزء ۲ در استان، گفت: این تسهیلات دیر ابلاغ شد، اما روند جذب تسهیلات نیز کند است، فرصت جذب تسهیلات در این حوزه تا پایان خردادماه سال‌جاری تعیین شده است.

محمدکاظم منزوی ۲۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته عملکرد خوبی در راستای ایجاد اشتغال تعهد شده در استان داشتیم، اظهار کرد: باید باقی‌مانده اعتبارات مشاغل خانگی از سال ۱۴۰۱ به سرعت جذب شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص روند جذب تسهیلات تبصره ۱۶ بند جزء ۲ در استان، گفت: این تسهیلات دیر ابلاغ شد، اما روند جذب تسهیلات نیز کند است، فرصت جذب تسهیلات در این حوزه تا پایان خردادماه سال‌جاری تعیین شده است.

وی افزود: اگر بانک‌ها محدودیتی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و سایر تسهیلات اشتغالزایی دارند، این مشکل را به‌صورت مکتوب برای پیگیری به دفتر اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کنند.

منزوی بیان کرد: بانک‌ها باید با دستگاه‌های اجرایی تعامل خوبی در پرداخت تسهیلات بانکی داشته باشند، بانک‌ها مشکلات خود را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ اعلام کردند و بانک‌هایی که امکان پرداخت تسهیلات در این حوزه را ندارند، باید به مردم اطلاع‌رسانی شود، نباید توقع بیجا ایجاد کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح احیای واحد راکد و نیمه راکد در کشور، اظهار کرد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است که تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به صندوق کارآفرینی امید ابلاغ شده و دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان جهادکشاورزی، صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی باید طبق دستورالعمل واحدهای راکد و نیمه راکد را برای احیا معرفی کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha