• دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402022516473
  • خبرنگار : 50377

سرپرست توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری خبرداد

ترمیم حقوق کارکنان حداقل بگیر شهرداری ساری

ترمیم حقوق کارکنان حداقل بگیر شهرداری ساری

ایسنا/مازندران سرپرست توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری گفت: در راستای قدردانی از تلاش‌های پاکبانان و افزایش انگیزه مضاعف‌تر برای تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان، حقوق پاکبانان شهرداری ساری ترمیم شد.

محمدرضایی فرح آبادی امروز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به دستور شهردار ساری مقرر شد تا جهت ترمیم حقوق پاکبانان، مبلغی با عنوان رفاهیات در احکام کارگزینی آن‌ها اعمال شود، اظهار کرد: به دستور شهردار ساری مبلغی به‌صورت پلکانی بر حقوق کارمندان اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد معین (حداقل حقوق) بر اساس احکام کارگزینی و در قالب رفاهیات پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به اینکه حق ایاب و ذهاب و رفاهیات از سال ۱۳۹۲ هیچ‌گونه تغییری نداشت این موضوع نیز در دستور کار شهردار ساری قرار گرفت و پرداختی‌ها از ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصد نسبت به مدت‌زمان ذکرشده افزایش پیدا کرد.

رفع توقیف اموال شهرداری ساری

این مسئول به بدهی‌های شهرداری ساری به سازمان تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های شهردار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگروهی برای بررسی مجدد بدهی بیمه بین شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی تشکیل و بنا شد تا بدهی‌ها به‌صورت تقسیطی پس از تعدیل به این سازمان پرداخت شود. همچنین املاک توقیفی شهرداری از سال‌های گذشته رفع توقیف شد.

رضایی فرح‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰ میلیارد تومان از معوقات پیمانکاران که از سال‌های گذشته به‌جامانده بود طی بازده زمانی اسفند تا اردیبهشت پرداخت شد.

وی افزود: عزم شهرداری بر این است تا در سال جاری با اجرای فعالیت‌های عمرانی، پروژه‌های درآمدزا نظیر فاز دوم پارک ملل، پارک جنگلی شهید نوبخت و فاز سوم ابن شهرآشوب با مشارکت بخش خصوصی موجبات رفاه مضاعف شهروندان را فراهم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha