• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402022717262
  • منبع : نمایندگی ایلام

روابط عمومی چشم و گوش حاکمیت و زبان مطالبه‌گری مردم است

روابط عمومی چشم و گوش حاکمیت و زبان مطالبه‌گری مردم است

ایسنا/ایلام مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی حلقه ارتباطی بین حاکمیت و مردم، گوش شنوا و چشم بینای حاکمیت و زبان مطالبه‌گری مردم هستند.

«محمد صحرایی» مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام  در  روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی و در برنامه ادای احترام معاونین، مدیران ستادی استانداری و اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در مزار شهید گمنام استانداری ، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی اظهار کرد: هم‌زمان با روز ارتباطات و ‌آغاز هفته‌ی روابط‌عمومی با حضور بر مزار این شهید بزرگوار با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می‌بندیم که همه‌ی توان و ظرفیت خود را در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی با هدف امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به‌کار گیریم و صادقانه به‌عنوان حلقه‌ی ارتباطی حاکمیت و مردم عمل کنیم.

 صحرایی افزود: با حمایت  استاندار  ایلام، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل استانداری ایلام در طول یک‌سال گذشته رتبه‌ی برتر کشور در همایش«جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه» و رتبه‌ی سوم کشور در گزارش عملکرد خبری را به خود اختصاص داد.

وی با قدردانی از تلاش و اهتمام جدی اعضای شورای اطلاع‌رسانی و همراهی اصحاب‌رسانه‌ و صاحبان قلم برای پیشبرد برنامه‌های حوزه‌ی اطلاع‌رسانی استان،  روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی را حلقه ارتباطی بین حاکمیت و مردم، گوش شنوا و چشم بینای حاکمیت و زبان مطالبه‌گری مردم عنوان کرد و گفت:  در موفقیت هر سازمان نقش روابط‌عمومی‌ها بی‌بدیل است.

صحرایی ادامه داد: با همکاری و اهتمام همه‌ی نیروهای روابط‌عمومی استانداری ایلام سرعت و دقت در انتشار اخبار و عملکردها در قالب‌های خبری اعم از؛ خبر، گزارش خبری، کلیپ ویدیو و اینفوگرافی در دستور کار است به‌طوری که عملکرد خبری و رسانه‌های استان ایلام به یک الگو برای سایر استان‌ها تبدیل شده است.

مهندس «سعید هژبری» ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این مراسم، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی به همه‌ی فعالان این عرصه،  با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی و رسانه در موفقیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد:  بی‌شک در موفقیت هر سازمان، نیروهای روابط‌عمومی بسیار اثرگذار هستند و نقش فعالان این عرصه در انعکاس عملکردهای هر سازمان بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه به‌عنوان سربازان عرصه‌ی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مظهر بیان مطالبات مردم و همچنین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، با یادآوری فضاسازی رسانه‌ای جبهه‌ی استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران به نقش برجسته‌ی روابط‌عمومی در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و   گفت: برای انعکاس واقعیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی که از مصادیق جهاد تبیین است و روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب قلم و رسانه رسالت خطیری برعهده دارند.

 روابط عمومی؛ بازتولید اعتماد اجتماعی ،  روابط عمومی؛ شتاب‌دهنده تولید ،  روابط عمومی؛ شفافیت، رضایت ، روابط عمومی؛ بسط مسئولیت اجتماعی ، روابط عمومی؛ ترویج گفت‌‎وگو و امیدآفرینی ، روابط عمومی؛ آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان و  روابط عمومی؛ آینده‌نگری و مدیریت بحران‌ها به ترتیب عناوین ۷ روز هفته روابط عمومی امسال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha