• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402022717579
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

تاثیر قطعی نمرات آزمون‌های پایانی در کنکور، احیاکننده جایگاه مدرسه است

تاثیر قطعی نمرات آزمون‌های پایانی در کنکور، احیاکننده جایگاه مدرسه است

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تاثیر قطعی و ۴۰ درصدی نمرات آزمون‌های پایانی پایه دوازدهم بر نتایج کنکور سراسری، بدون شک احیاکننده نقش و جایگاه مدرسه است.

مسعود حمیدی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی مسئولان قطب ۲ حوزه‌های برگزاری آزمون‌های پایانی پایه دوازدهم در استان خوزستان که امروز ( ۲۷ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین محورهای سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع معلمان ضرورت توجه ویژه به نقش و جایگاه مدارس دولتی است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان در یک سال گذشته اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی را انجام داده است و به بیانی دیگر یکی از کارکردهای این طرح، ارتقای شاخص‌های کیفی مدارس دولتی به عنوان مهمترین بخش مجموعه تعلیم و تربیت استان است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به تاثیر قطعی ۴۰ درصدی نمرات آزمون پایانی پایه دوازدهم در نتایج کنکور سراسری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود نقش آموزش و پرورش را نقشی تحولی و اثرگذار توصیف کردند و فرمودند اگر در ۲۵ سال گذشته به آموزش و پرورش توجه کرده بودیم امروز شاهد این مسائل نبودیم و در ادامه بیانات خود با تاکید بر جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور فرمودند که مسیر رشد و پیشرفت و توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تاثیر قطعی و ۴۰ درصدی نمرات آزمون‌های پایانی پایه دوازدهم بر نتایج کنکور سراسری بدون شک احیاکننده نقش و جایگاه مدرسه به عنوان کانون تحولات آموزشی تربیتی است.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: یکی از محورهای تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی برگزاری سالم، اصولی، منسجم و نظام‌مند آزمون‌های پایه دوازدهم است و بر این اساس آموزش و پرورش همه امکانات خود را در راستای برگزاری هر چه بهتر این آزمون بسیج خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha