• پنجشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402022818312
  • خبرنگار : 50201

نماینده مردم غرب مازندران در مجلس تاکید کرد

ضرورت لایروبی بندر نوشهر/اقدامات مسئولان پیوست فرهنگی داشته باشد

ضرورت لایروبی بندر نوشهر/اقدامات مسئولان پیوست فرهنگی داشته باشد

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب بندر نوشهر به عنوان قدیمی‌ترین بندر استان ابراز نارضایتی کرد و گفت: عدم لایروبی مناسب بندر و تنگ شدن ورودی کشتی‌ها تبدیل به معضل بزرگی شده است.

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در هتل پارسیان خزر برگزار شد، با بیان اینکه به پیک مصرف آب، برق و بی‌آبی برای کشاورزان نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: غرب مازندران با توجه به گردشگرپذری بودن و جمعیت شناور نه تنها در تابستان بلکه هر لحظه به پیک های خطرناک در حال نزدیک شدن است.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدامات مسئولان باید پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: اگر به اندازه کافی کار فرهنگی انجام نشود  مشکلات و آسیب‌های اجتماعی افزایش می یابد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با ابراز نگرانی از تولید سه برابری زباله در کشور نسبت به میانگین دنیا گفت: اگر به هر روستا یک ماشین حمل زباله داده شود هر روز روستاهای ما محل تردد ماشین های حمل زباله می شود.

وی از وضعیت نامناسب بندر نوشهر به عنوان قدیمی‌ترین بندر استان ابراز نارضایتی کرد و ادامه داد: لایروبی نشدن مناسب بندر و تنگ شدن ورودی کشتی‌ها تبدیل به معضل بزرگی شده است.

محسنی بندپی با اشاره به توقف پروژه گاز کجور به علت صدمه به فیبر نوری منطقه اظهار کرد: در این میان نه پیمانکار گاز مقصر است و نه فیبر نوری بلکه مشکل این است که توسعه در کشور به صورت یک پارچه صورت نمی گیرد.

وی با تاکید بر جدی گرفتن نقش روابط عمومی ها گفت: رؤسای دستگاه‌های اجرایی اگر می خواهند به اهداف سازمانی خود دست یابند باید دیوار بین سازمان و مردم شکسته شود.

منتخب مردم غرب مازندران در خانه ملت در خصوص طرح جامع شهری، تصریح کرد: طی نشست و گفت‌وگو با مسئولان وزارت کشور تاکید شد که طرح تفصیلی شهرهای غرب مازندران را به مرکز استان واگذار نکنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به نامه نگاری و پیگیری صورت گرفته با معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان، مرکز جامع سلامت هچیرود شبانه روزی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha