• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402022918665
  • خبرنگار : 50604

رئیس مرکز بهداشت گلستان خبر داد:

برگزاری آزمون جذب ۲۰۴ بهورز برای کار در ۱۶۵ روستای گلستان

برگزاری آزمون جذب ۲۰۴ بهورز برای کار در ۱۶۵ روستای گلستان

ایسنا/گلستان آزمون بهورزان صبح امروز و با حضور ۶۶۶ داوطلب، در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

موسی الرضا شبیهی عصر جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز آزمون بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای انتخاب ۱۱۸ پست کارشناسی و ۸۶ پست بهورز برگزار شد.

وی  با بیان اینکه این آزمون برای جذب ۲۰۴ نفر بهورز در ۱۶۵ روستا به صورت قرارداد معین و پیمانی برگزار شده است گفت: ۶۶۶ داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که ۳۹۸ نفر آنها زن و ۲۶۸ نفر مرد هستند.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت گلستان افزود: پذیرفته شدگان پست کارشناسی به مدت ۶ ماه و پذیرفته شدگان مقطع دیپلم به مدت دو سال در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و  پس از گذراندن دوره‌های تعریف شده برای ارائه خدمت به مردم در ۱۶۵ روستا به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، آزمون بهورزی فرصتی مناسب برای استخدام در خانه بهداشت روستایی سراسر کشور است. این آزمون منحصراً از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ برای تأمین نیروهای بهورز در روستاها برگزار و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون از طریق سایت دانشگاه‌ها جهت اطلاع واجدین شرایط اعلام می‌شود.

آزمون بهورزی ۱۴۰۲ شامل دو مرحله شرکت در آزمون کتبی و همچنین یک مرحله مصاحبه است. در آزمون کتبی سوالاتی از دروس عمومی و تخصصی ارائه می‌شود و برای قبولی بهورزها در این آزمون  کسب حد نصاب قبولی ضروری بوده و در این صورت قبول شدگان می‌توانند به عنوان نیروهای پیمانی مشغول به فعالیت شوند.

از آن جا که آزمون بهورزی با توجه به نیاز هر دانشگاه علوم پزشکی به صورت جداگانه در هر دانشگاه برگزار می‌شود، علاقه‌مندان شرکت در این آزمون می بایست اخبار و اطلاعیه های زمان دقیق ثبت نام را از طریق وب سایت رسمی هر یک از دانشگاه‌ها پیگیر شوند. این آزمون به صورت کشوری نبوده و زمان برگزاری آنها در هر دانشگاه متفاوت است. اما این آزمون ‌ها زیر نظر وزارت بهداشت و برای تأمین نیروی بهورز روستایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha