• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402023018900
  • خبرنگار : 50034

فعالیت ۲۵ اکیپ راهداری همدان در مسیر ۱۶۰ کیلومتری راه کربلا

فعالیت ۲۵ اکیپ راهداری همدان در مسیر ۱۶۰ کیلومتری راه کربلا

ایسنا/همدان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۲۵ اکیپ راهداری در مسیر ۱۶۰ کیلومتری راه کربلا در حوزه راه‌های همدان خبر داد.

جواد نگاهداری با بیان اینکه فعالیت ۲۵ اکیپ راهداری در قالب راهداری محوری از ابتدای حوزه راه‌های فامنین تا انتهای حوزه راه‌های شهرستان اسدآباد که طول مسیر ۱۶۰ کیلومتر است، در حال انجام است، افزود: فعالیت اکیپ‌ها به‌صورت امانی و پیمانی شامل روکش آسفالت، ترانشه برداری، ساخت پارکینگ، شانه‌سازی و آزادسازی حریم، خط کشی، نصب حفاظ میانی و سیستم روشنایی و تعریض است.

️به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، وی ادامه داد: استان همدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر راه کربلا و تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد و از این رو ارتقاء ایمنی راه‌های ارتباطی استان همدان جزء اولویت ها و در دستور کار راهداری قرار دارد. ️

نگاهداری خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات تعریض گردنه اسدآباد به‌طول ۱۴ کیلومتر در دست اقدام است و در تلاش هستم تا فرارسیدن ایام اربعین عملیات تعریض، نصب نیوجرسی و سیستم روشنایی گردنه اسدآباد به اتمام برسد.

️نگاهداری در پایان گفت: متأسفانه زیرگذر موسی آباد واقع در محور اسدآباد- کنگاور به علت وجود معارض تعطیل شده بود که با پیگیری‌های مستمر مشکل معارض آن در حال رفع و عملیات تکمیل این زیرگذر توسط اکیپ امانی در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۳۰ ۱۲:۴۹

جناب نگاهداری جاده میان بر کربلا از سه راهی بروجرد به سه راهی کنگاور میگذرد که حداقل ۲۵۰ کیلومتر کوتاتر است اگر منصف باشید هزینه های سوخت واستهلاک ومرگ ومیر وتصادف که به مردم تحمیل میشود محاسبه بفرمایید. لطفا نسبت به تکمیل پروژه ۴۰ ساله محور نهاوند الطفات ویژه داشته باشید . ضمنا موضوع از طریق ریاست جمهور در حال پیگیری است شما هم برای جان انسان ها اهمیت قائل باشید به امید مثبت بودن پیشنهاد فوق .

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۳۰ ۱۵:۱۷

پیامی که این هم استانی عزیز نوشتن مربوط به اداره کل راه و شهرسازی می باشد. وظیفه اداره کل راهداری حفظ و نگهداری راه های موجود است، اعتبار ساخت و توسعه راهها در حیطه کاری اداره کل راه و شهرسازی است. لازم به ذکر است در محور نهاوند- کنگاور بمنظور ارتقاء ایمنی علاوه بر احداث زیرگذر عملیات نصب حفاظ میانی جدا کننده (نیوجرسی) هم اکنون توسط اداره کل راهداری در حال اجرا می باشد