• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402023019167
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

مردم با عملکرد بهتر مسئولان دلگرم می‌شوند

مردم با عملکرد بهتر مسئولان دلگرم می‌شوند

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: آنچه مردم را دلگرم می‌کند و به آنان امید می‌دهد عملکرد مسئولان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله نور کریمی‌تبار»  در نشست شورای اداری شهرستان دره‌شهر اظهار کرد: آنچه مردم را دلگرم می‌کند عملکرد من و شماست و وقتی مردم وقتی می‌بینند مسئولان زندگی متفاوتی از مردم ندارد و دلسوز مردم هستند همراهی می‌کنند.

وی گفت: ما در شرایط جنگ ترکیبی هستیم  دشمن  شب و روز کار  و سرمایه‌گذاری کرده و به این نتیجه رسید که در جنگ سخت در برابر جمهوری اسلامی بازنده هستند و آنچه در جنگ سخت  تجربه کردند دیگر نمی‌خواهند تکرار کنند و حالا با جنگ ترکیبی تمام قد به میدان آمدند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر تصور دشمن این بود که جمهوری اسلامی رفته است،  ولی شکست خوردند، چرا که مردم ما دیندار هستند،ادامه داد: مردم ما قدردان شهدا هستند و مسیر شهدا را ادامه می‌دهند،اما دشمنان  دنبال محو شهدا هستند و دیدند که مردم همراهی نمی‌کنند.
 
کریمی‌تبار با بیان اینکه ما انتخابات را پیش‌رو داریم و تلاش این است که مردم را دلسرد کند که پای انتخابات نیایند، گفت: عملکرد مسئولان بیشترین نقش دارد که مشوق مردم برای انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد و معیشت مردم را مهمترین مسئله دانستند و امسال را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، تصریح کرد: چنانچه  مهار تورم محقق شود و در سفره مردم نمایان شود و اگر تولید افزایش پیدا کرد در سفره مردم مشخص شود و بیکاری برداشته می‌شود.

کریمی‌تبار ادامه داد: شهرستان دره شهر آثار باستانی مهمی دارد، طبیعت و منابع طبیعی بکری که داریم، ظرفیتهای مهمی و نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده اند باید از آنها استفاده کنیم.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه  بالاترین معضل ما  نداشتن فرهنگ کار است که از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود، گفت: در ایام اربعین در جلسه موکب داران هم تاکید کردم که در کنار موکبهایی که ایجاد می‌کنید محصولاتی که تولید استان است را هم بفروشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha