• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402023019486
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر آموزش و پرورش اردستان خبر داد:

تاثیر ۴۰ درصدی معدل دانش آموزان دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲

تاثیر ۴۰ درصدی معدل دانش آموزان دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲

ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: تاثیر معدل دانش آموزان در کنکور ۱۴۰۲ در رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی به میزان ۴۰ درصد قطعی شده است.

احمد خاکسار، عصر امروز(شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در شورای آموزش و پرورش شهرستان‌، اظهار کرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان دوره دوازدهم رشته‌های نظری از فردا ۳۱ اردیبهشت در سه حوزه امتحانات شهرستان با شرکت ۱۷۰ نفر دختر ۱۳۰ نفر پسر در شهر اردستان و ۴۸ دانش آموز در شهر مهاباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سوالات امتحانات نهایی به‌صورت کشوری طرح شده است و پس از امتحان به هیچ عنوان در سطح شهرستان تصحیح نمی‌شود، افزود: تمام مقدمات حفاظتی و امنیتی آزمون در سطح شهرستان از جمله نصب دوربین‌های مداربسته، موبایل یاب و دیگر ملزومات برنامه‌ریزی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان، تصریح کرد: تاثیر معدل دانش آموزان در کنکور ۱۴۰۲ در رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی به میزان ۴۰ درصد قطعی شده و این موضوع امتحانات امسال را با حساسیت زیادی مواجه کرده است.

خاکسار با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها، گفت: تمام تاکید آموزش و پرورش بر اجرای ثبت‌نام مطلوب و همچنین رعایت عدالت آموزشی در مدارس شهرستان خواهد بود. مجبور هستیم ثبت نام دانش آموزان را با توجه به ظرفیت‌هایی که برای مدارس تعیین شده است با محدوده‌بندی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: به همه مدارس شهرستان ابلاغ شده است که در زمان ثبت نام فقط هزینه کتاب و بیمه دانش آموز دریافت شود و مدیران مدارس مجاز به دریافت هرگونه وجوهی به غیر از این موارد نیستند. برای هر مدرسه کیوآرکد طراحی شده است که اولیا می‌توانند نظرات و شکایات خود در خصوص آن واحد آموزشی را با استفاده از این قابلیت انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: در شهرستان اردستان تعداد ۴۳۲ نفر در شهرستان مشمول رتبه‌بندی شدند که از این تعداد ۱۹۰ نفر رتبه سه، تعداد ۵۰ نفر رتبه چهار، یک نفر رتبه پنج و ۱۹۱ نفر رتبه یک و دو را کسب کردند. با توجه به اتمام مهلت اعتراض نسبت به رتبه بندی، حدود ۴۳ نفر از همکاران فرهنگی درخواست اعتراض نسبت به رتبه‌بندی را انجام دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha