• جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402030503347
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فراخوان پذیرش عضویت در مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی اردبیل منتشر شد

فراخوان پذیرش عضویت در مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی اردبیل منتشر شد

ایسنا/اردبیل معاونت هنری و امورسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و هیئت موسس موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل با انتشار فراخوانی از هنرمندان و فعالین تئاتری استان برای عضویت در این نهاد دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، معاونت هنری و امورسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و هیئت موسس موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل با توجه به تغییرات صورت گرفته در اساس‌نامه انجمن هنرهای نمایشی درنظر دارد نسبت به عضوگیری هنرمندان هنرهای نمایشی استان در انجمن جهت شرکت در مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اقدام کند.

شرایط متقاضیان عضویت در انجمن:

۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲. حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.

۳. قبول و تعهد اجرای مقررات اساسنامه و مصوبات قانونی ارکان انجمن.(اساسنامه انجمن در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل به نشانی ardebil.farhang.gov.irقابل دسترسی است.)

۴. دارا بودن یکی از شرایط ذیل:

داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط (حداقل لیسانس) یا عضویت در هسته مرکزی گروه های نمایشی ثبت شده و یا سابقه حضور در ۳اجرا در ۵سال گذشته با ارائه اصل مجوز با قید نام هنرمند در مجوز و یا ۳ اثر پژوهشی یا مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی چاپ شده در حوزه هنرهای نمایشی در ۱۰ سال گذشته

متقاضیان می‌ توانند از تاریخ این اطلاعیه تا۲۰ خرداد ماه سال جاری همه روزه به جز ایام تعطیل، از ساعت ۸ تا ۱۴ به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و در اردبیل به واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان مراجعه و فرم تقاضا را تکمیل کرده و به همراه مستندات لازم تحویل دهند.  متقاضیان نامزدی در هیئت مدیره هم می توانند در زمان تکمیل فرم عضویت در مجمع عمومی انجمن، بخش مربوط به تقاضای نامزدی در هیئت مدیره را نیز تکمیل و ارائه دهند.

تقاضاهای عضویت، بر اساسنامه جدید انجمن بررسی و پس از تائید اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.  لازم به توضیح است که توسط هیئت موسس و کارشناسان اداره کل بررسی و پس از تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان به ایشان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان متعاقبا به اطلاع اعضا اعلام خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha