• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402030805164
  • خبرنگار : 50291

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

به برکت انقلاب به تکنولوژی‌های روز در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده‌ایم

به برکت انقلاب به تکنولوژی‌های روز در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده‌ایم

ایسنا/تهران نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه امید آینده ایران و انقلاب شما جوانان هستید، جوانان عزیز بدانند در آینده پرچم این انقلاب را به دست باید بگیرند و در دنیا به اهتزاز درآوردند و باید قدردان آنچه پیشینیان شما انجام دادند باشید.

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه ۷ خرداد ماه در جمع مردم شهرستان ورامین که با حضور امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مجلس و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما وارث خون ده‌ها هزار شهید مفقودالاثر و کسانی هستند که زندگی‌شان را برای انقلاب از خرداد ۴۲ تاکنون گذاشتند.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که حاکمیت در آن زمان از هم پاشیده شده بود و انقلاب به پیروزی رسیده بود ، خیلی‌ها به دنبال احیای حقوق مردم ایران بودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب ایران متفاوت از انقلاب‌های دیگر بود و هدف رهبر آن با دیگر رهبران دیگر فرق داشت و امام به دنبال عزت ، عدالت و ایدیولوژی سراسر انسان‌ساز بود و برای خودش چیزی نمی‌خواست‌.

مصری عنوان کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی بیش از سه هزار تحریم را علیه ملت ما انجام داد و وقتی دید تحریم‌ها اثری ندارد ، جنگ را بر ما تحمیل کرد.

وی اظهار کرد: امروز امید آینده ایران و انقلاب شما جوانان هستید ، جوانان عزیز بدانند در آینده پرچم این انقلاب را به دست بگیرند و در دنیا به اهتزاز درآوردند و باید قدردان آنچه پیشینیان شما انجام دادند باشید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سرنیزه تحریم‌ها این بود که ما به علم دسترسی پیدا نکنیم، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز به تکنولوژی‌های روز در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده‌ایم.

مصری بیان کرد: قبل از انقلاب ۶ درصد بانوان کشور لیسانس به بالا بودند ، اما امروز ۴۴ درصد لیسانس به بالا را بانوان کشور تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha