• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402030805401
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:

نمایشگاهی برای زیست عفیفانه در گرگان/ مشارکت ۱۰۰ ویژند برتر کشور

نمایشگاهی برای زیست عفیفانه در گرگان/ مشارکت ۱۰۰ ویژند برتر کشور

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از بازگشایی اولین نمایشگاه تخصصی مد و لباس گرگان از ۱۰ خردادماه خبر داد و گفت: یک‌صد ویژند برتر کشور برای ارائه حدود ۳۰۰ مدل در این رویداد مهم حضور دارند.

محمد رعیت ظهر امروز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین و خاص‌ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس استان گلستان همزمان با دهه کرامت با حضور برندهای مطرح کشور به میزبانی گرگان خبر داد و اظهار کرد: درهای نمایشگاه مذکور که برای برپایی آن چهار جلسه مهم با حضور دست‌اندرکاران استان برگزار شده از ۱۰ تا ۱۲ خردادماه در تالار پیوند به روی عموم علاقمندان بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه استان گلستان به عنوان ششمین استان و گرگان به عنوان نهمین شهر کشور میزبان برگزاری این نمایشگاه است، ادامه داد: یک‌صد ویژند و برند برتر کشور با حدود ۳۰۰ مدل در این رویداد مهم و بزرگ حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان توجه به پوشش‌های اسلامی، عفاف و حجاب، زیست عفیفانه و مدل‌های قابل پذیرش در فرهنگ اصیل ایرانی را از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور توسط شورای فرهنگ عمومی کشور برشمرد و افزود: از این تعداد شرکت‌کننده ۶ ویژند و برند برتر از تولیدکننده استان گلستان هستند.

وی با اشاره به شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، سهم فرهنگ در تحقق این شعار پیش‌بینی شده است تا نوجوانان و جوانان و نسل جدید علاوه بر آشنایی با برندهای معروف داخلی، فرهنگ زیست عفیفانه اصیل و غنی ایرانی از گذشته تاکنون را بشناسند.

رعیت تأمین وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری گرگان جهت تسهیل در ایاب و ذهاب هم استانی‌ها به محل برپایی نمایشگاه را نقطه عطف تعامل درون استانی برشمرد و گفت: استانداری، فرمانداری‌ها، سپاه، بسیج، شهرداری‌ها، صداوسیما، آموزش و پرورش، جامعه دانشگاهی و دیگر ادارات و نهادها در برگزاری این نمایشگاه به شکل ویژه در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه از تخفیفات ویژه برخوردار هستند، تصریح کرد: برای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند، فضایی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان ایجاد و غرفه‌های برای اصحاب قلم و رسانه در نظر گرفته شده تا اخبار و گزارشات را به شکل لحظه‌ای منعکس کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha