• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402030906043
  • خبرنگار : 50037

نایب رئیس شورا:

کماکان به فکر احداث فضای اختصاصی برای بانوان رزنی هستیم

کماکان به فکر احداث فضای اختصاصی برای بانوان رزنی هستیم

ایسنا/همدان نایب رئیس شورای اسلامی شهر رزن گفت: کماکان به فکر ایجاد و احداث فضای اختصاصی برای بانوان شهر رزن هستیم و این امر جزو مطالبات شورا نیز است و پیگیریم به بهترین نحو و با مطالعه و بررسی اقلیمی یک فضای مناسب برای بانوان رزنی ایجاد کنیم.

مهدی سلطانی‌کمال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهر رزن پارک بانوان دارد اما در تلاش هستیم تا سرانه و فضای بیشتری را در این رابطه به بانوان شهر رزن اختصاص دهیم.

وی افزود: در دوره گذشته شورا، دو هکتار زمین توسط شهرداری تملک شد و قرار بود به بحث ایجاد پارک اختصاص یابد و در نهایت تصمیم بر آن شد تا بخشی از وسعت پارک به میزان ۵۰۰۰ متر را به صورت اختصاصی به بانوان اختصاص دهند که این پارک بتواند مکمل پارک بانوان فعلی باشد.

سلطانی‌کمال با بیان اینکه در شهر رزن پارک بانوان داریم و برای نخستین بار نیست که می‌خواهیم نسبت به ایجاد پارک اختصاصی برای بانوان اقدام کنیم، تصریح کرد: در رویکرد شوراهای اسلامی جدید و در مدیریت شهری جدید رزن تصمیم گرفتیم با توجه به شکل گیری‌های شهرک های شمالی شهر و موضوعاتی که لازمه آن حضور جمعیت در آن پارک است، این وسعت را بتوانیم افزایش دهیم و تبدیل به یک پارک کنیم که قابلیت استفاده خانواده‌ها و به ویژه بانوان در این فضا مهیا شود.

وی ادامه داد: شرایطی که قبلاً در این حوزه انتظار داشتند که دیوارکشی اتفاق بیفتد و فضا کاملاً اختصاص به بانوان داشته باشد، طبق بررسی و همفکری به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر این فضا این امکان را ندارد چراکه شکل گیری شهرک‌ها و ارتفاع گرفتن آپارتمان ها و ساختمان ها ممکن است باعث جلوگیری از حفظ امنیت نگاه‌ها به سمت پارک بانوان شود.

سلطانی‌کمال با بیان اینکه این پارک به همین علت متعلق به بانوان و خانواده های رزنی بوده و می‌توانند خانواده ها و بانوان از آن استفاده کنند، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که وسعت پارک را افزایش دهیم و اگر بتوانیم زمین های مجاور را تملک کنیم، به طور قطع سرانه فضای سبز اضافه شده و اتفاقات بهتری نیز در آن رخ خواهد داد.

وی یادآور شد: در ادامه بررسی‌های شکل گرفته با چند ارگان دیگر بنا داشتیم این پارک را که از شهر دور بود به داخل شهر و محوطه امن برای بانوان در حوزه محله مسجد فاطمه زهرا(س) درنظر بگیریم اما به خاطر اتفاقات در حوزه گردشگری میراث فرهنگی این اجازه را نداد، با وجود این کماکان به فکر ایجاد و احداث فضای خصوصی برای بانوان هستیم و پیگیریم به بهترین نحو و با مطالعه و بررسی اقلیمی یک فضای مناسب برای بانوان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha