• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402030906363
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

بکارگیری نیروهای متخصص در مدارس دولتی مصداق عدالت آموزشی است

بکارگیری نیروهای متخصص در مدارس دولتی مصداق عدالت آموزشی است

ایسنا/اردبیل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، با تاکید بر تقویت مدارس دولتی گفت: بکارگیری نیروهای متخصص در مدارس دولتی مصداق عدالت آموزشی است.

محمود مشکی ۹ خرداد در جلسه معاونان آموزش متوسطه نواحی یک و دو اردبیل، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تقویت مدارس دولتی اظهار کرد: عدالت آموزشی در ایران از اصولی است که در برنامه‌های آموزش و پرورش بر اجرای این اصل تاکید زیادی شده است.

مشکی افزود: عدالت آموزشی آرزو و امیدی است که با محقق شدنش می‌تواند آینده روشنی برای دانش آموزان سراسر کشور و در راستای آن استان اردبیل به ارمغان آورد.

وی بکارگیری نیروهای متخصص در مدارس دولتی را از جمله مواردی دانست که می توان در راه عدالت آموزشی قدم برداشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل با تاکید بر ایجاد تحرک در فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس دولتی استان، تصریح کرد: استفاده از معلمان با تجربه مدارس خاص در دولتی می تواند این تحرک را دو چندان کند.

محمود مشکی ادامه داد: ایجاد فضای رقابتی سالم در بین همکاران تلاشگر استان و شناسایی نیروهای توانمند در مدارس دولتی و خاص می تواند آینده روشنی را در بحث ارتقا نمرات نهایی و کنکور استان ترسیم نماید.

مشکی در بخش دیگری از سخنانش پس از استماع نظرات حاضرین درجلسه، گفت؛ استفاده از ظرفیت معلمان مدارس خاص در مدارس دولتی و محروم، عدالت آموزشی برابر را برای دانش آموزان این نوع مدارس ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه از کاهش ساعات موظف معلمان مدارس خاص بمدت ۶ ساعت در هفته خبر داد و اظهار کرد: از  تجربیات این معلمان برای ارتقا آموزش مدارس دولتی و محروم استفاده خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه روسای ادارات آموزش متوسطه، استعدادهای درخشان، آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش و طرح و برنامه نیز حضور داشتند که نظرات خود را در خصوص موارد مطرح شده ارائه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha